;
coinex

باریک ترین و سریع ترین نسخه ایسوس زنبوک پرو کار خود را آغاز کرد

کمپانی ایسوس به تازگی نسخه جدیدی از لپ تاپ زنبوک پرو را راه اندازی کرده است؛، این لپ تاپ، باریک ترین، سبک ترین و سریع ترین نسخه زنبوک پرو این کمپانی به شمار می رود.

علیرغم ادعای “سریع ترین”، مشخصات این دستگاه خلاف این موضوع را نشان می دهند. اما یک ویژگی عالی در این نوت بوک قرار گرفته که آن را از سایر نسخه های مشابه متمایز می کند.

لپ تاپ ایسوس زنفون پرو UX550 از پردازنده نسل هفتم اینتل Core i7 برخوردار شده و به رم 16 گیگابایتی، حافظه اس اس دی 512 گیگابایتی PCle و پردازنده گرفیکی انویدیا GTX 1050 Ti مجهز شده است. یک نمایشگر 15.6 اینچی با رزولوشن فول اچ دی مولتی تاچ نیز برای این نوت بوک در نظر گرفته شده است.

دو پورت یو اس بی نوع سی تاندربولت 3 و دو یو اس بی 3.1 نوع A نیز در این نوت بوک قرار دارد. سنسور اثرانگشت این دستگاه از ویندوز هلو پشتیبانی می کند. قلم ایسوس پن نیز برای طراحی های دقیق تر و نوشتن تعبیه شده تا کاربری بهتری را فراهم آورد. تمامی این سخت افزارها درون یک بدنه آلومینیومی 1.8 کیلوگرمی قرار گرفته که حمل آن را آسان می کند.

اما قابلیتی که نوت بوک ایسوس زنبوک پرو را از دیگر دستگاه های مشابه متمایز می کند، پشتیبانی از شارژ سریع است. این کمپانی قابلیت شارژ سریع را به جدیدترین زنبوک پرو خود اضافه کرده که به ادعای کمپانی می تواند باتری را در مدت 49 دقیقه به میزان 60 درصد شارژ کند.

.

منبع: ubergizmo

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر