coinex
راهنمای خرید تکراتو

نبرد بزرگان را تماشا کنید: تست سرعت گلکسی نوت 8 در برابر آیفون 8 پلاس

تست سرعت گلکسی نوت 8 در برابر آیفون 8 پلاس

سامسونگ گلکسی نوت 8 را برای رقابت در میدان سرعت عملکرد تا دندان مجهز کرده، اما در مقابل از آیفون 8 پلاس نیز انتظار می‌رود مانند محصولات سال گذشته‌ی کوپرنیتو در زمینه‌ سرعت فوق‌العاده باشد. در ادامه با تکراتو همراه باشید تا تست سرعت گلکسی نوت 8 در برابر آیفون 8 پلاس را تماشا کنید.

سامسونگ در گلکسی نوت 8 برای اولین بار یک محصول خود را به 6 گیگابایت حافظه‌ رم مجهز کرده است. در این ویدیو نسخه‌ مجهز به چیپست اسنپدراگون 835 برای شرکت در رقابت سرعت استفاده شده، اما در ایران چیپست پردازنده‌ این محصول اگزینوس 8895 است.

به هر ترتیب هردوی این چیپست‌ها با فناوری 10 نانومتری تولید شده‌اند و هردو قدرت پردازشی تقریبا مشابهی دارند. این مجموعه در کنار نمایشگر بی‌نهایت با رزولوشن 2960 در 1440 یک گوشی هوشمند بی‌نظیر را تشکیل داده‌اند و سامسونگ نشان داده که در گلکسی نوت 8 تمام تلاش خود را بکار بسته تا خاطره بد نوت 7 را از ذهن مشتریان خود پاک کند.

در آن طرف میدان اما آیفون 8 پلاس قرار دارد که به عنوان یکی از پرچم‌داران اصلی اپل به 3 گیگابایت حافظه رم مجهز شده است و همچنین مانند دو گوشی هوشمند دیگر کوپرنیتو که چند هفته قبل معرفی شدند، از چیپست جدید و قدرتمند A11 بیونیک بهره می‌برد.

این مجموعه در کنار یک نمایشگر با رزولوشن تمام ‌اچ‌ دی (1920 در 1080) قرار گرفته و اپل با نسخه‌ جدید سیستم‌عامل خود یعنی iOS 11 تلاش کرده تا امکان تجربه‌ای بی‌نظیرتر از گذشته را برای کاربران خود فراهم آورد.

ضمنا بد نیست اشاره کنیم که نتایج آزمون‌های بنچمارک چیپست جدید اپل بسیار چشمگیرتر از چیپست‌های جدید پرچم‌داران سامسونگ بوده است، اما در تست‌های واقعی به این شکل بهتر می‌توان درک کرد که تا چه اندازه می‌توان به نتایج این بنچمارک‌ها اعتماد کرد.

اکنون شما را به دیدن ویدیوی تست سرعت گلکسی نوت 8 در برابر آیفون 8 پلاس دعوت می‌کنیم تا ببینید کدام یک از این دو دستگاه موفق خواهند بود در اجرای برنامه‌ها و بازی‌ها عملکرد سریع‌تری داشته باشند.

.

منبع: youtube

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر