;
coinex

ممنوعیت ترویج تروریسم با بسته شدن بیش از 1 میلیون حساب کاربری توییتر اجرایی شد

ممنوعیت ترویج تروریسم با بسته شدن بیش از 1 میلیون حساب کاربری توییتر اجرایی شدبیش از یک میلیون حساب کاربری توییتر طی دو سال گذشته توسط این شبکه اجتماعی مسدود شده اند؛ این حساب ها در جهت ترویج تروریسم فعالیت می کردند.

این شبکه اجتماعی اعلام کرد که کنترل های درونی این شرکت به آنها اجازه می دهد که قبل از دستورات مقامات دولتی، نسبت به مسدود کردن اینگونه از حساب های کاربری توییتر اقدام کنند.

مقامات آمریکا و اروپا، شبکه های اجتماعی از جمله توییتر، فیس بوک و گوگل را تحت فشار قرار می دهند تا سخت تر و محکم تر از قبل در جهت این تبلیغات تروریستی حرکت کنند.

توییتر در یازدهمین گزارش خود اعلام کرد که 299 هزار و 649 حساب کاربری که در جهت ترویج تروروریسم فعالیت می کردند را در نیمه اول سال 2017 مسدود کرده است؛ این میزان در مقایسه با شش ماهه قبل از آن به میزان 20 درصد کمتر بوده است. سه چهارم این حساب ها قبل از اینکه اولین توییت خود را ارسال کنند، مسدود شدند.

کمتر از یک درصد تعلیق حساب های کاربری توییتر به دلیل درخواست های دولتی بوده و 95 درصد از آنها در نتیجه تلاش های داخلی توییتر برای مبارزه با محتوای افراطی انجام شده است. این میزان در گزارش قبلی 74 درصد بود.

این شبکه اجتماعی از اول آگوست 2015 تا 30 ژوئن 2017، بیش از 935 هزار و 897 حساب کاربری را مسدود کرده است.

توییتر مفهوم “ترویج تروریسم” را ترویج خشونت و تحریک این نوع از افکار تعریف می کند. بسیاری از دستورالعمل های دولتی برای نگرانی “رفتارهای خشونت آمیز” ارسال شده که مواردی همچون تهدیدهای خشونت آمیز، آزار و اذیت، رفتارهای تنفر آمیز و جعل هویت را شامل می شود.

.

منبع: businessinsider

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر