;
coinex

دانلود والپیپر مرسدس ای ام جی GT C کوپه (Mercedes AMG GT C) با کیفیت HD

مرسدس ای ام جی GT C کوپه

مرسدس ای ام جی GT C کوپه یک نمونه در خودروهای اسپرت کلاس بدنه کوپه بوده که برای سال 2018 میلادی و با موتور و پیشرانه قدرتمند به رقابت با حریف همیشگی خود، پورشه 911 (Porsche 911) خواهد پرداخت. در ادامه مجموعه‌ای از 4 تصویر پس زمینه یا والپیپر (Wallpaper) با کیفیت HD و رزولوشن 1680×1050 برای دانلود قرار گرفته است. برای دانلود به ادامه متن مراجعه نمایید.

مرسدس ای ام جی GT C کوپه مدل سال 2018 میلادی

هرچند که شرکت AMG از روند ساخت مدل‌های 911 شرکت پورشه در طی 50 سال گذشته الگو برداری کرده، اما مرسدس ای ام جی GT C کوپه خودرویی بسیار متفاوت از رقیب خود Porsche Carrera GT3 است. موتور این خودرو بر خلاف پورشه در بخش جلویی قرار گرفته و پیشرانه مورد استفاده نیز یک موتور 8 سیلندر  4.0 لیتری خورجینی (V8) مجهز به توربوشارژر دوبل (Twin Turbo) بوده که تفاوت زیادی با موتور 6 سیلندر تخت 4.0 لیتری تنفس طبیعی (بدون استفاده از سیستم توربوشارژر) پورشه 911 دارد. در بخش ظاهری نیز به جای استفاده از خطوط و طراحی کلاسیک موجود در پورشه، با استفاده از طراحی مدرن و خطوط تیز بدنه، ظاهری بسیار تهاجمی تر از رقیب خود دارد. برای دانلود والپیپر مرسدس ای ام جی GT C کوپه بر روی عبارت “Mercedes AMG GT C Coupe 2018 Wallpaper” کلیک نمایید.

دانلود والپیپر مرسدس ای ام جی GT C کوپه

نام فایل Mercedes AMG GT C Coupe 2018 Wallpaper.zip
حجم فایل (مگا بایت) 1.80
تعداد والپیپرها 4
نوع فایل Zip
رمز (Password) techrato.com
دانلود : 

 Mercedes AMG GT C Coupe 2018 Wallpaper

مشخصات فنی مرسدس ای ام جی GT C کوپه در یک نگاه

مرسدس ای ام جی GT C
حجم موتور (سی سی) 3.982
تعداد سیلندر 8 توربو
گیربکس 7 اتوماتیک
قدرت موتور (اسب بخار) 550
گشتاور (نیوتون متر) 680
مصرف بنزین (شهر) 15.6
مصرف بنزین (بزرگراه) 11.2
مصرف بنزین (ترکیبی) 13.8
شتاب 0 تا 60 مایل در ساعت 2.9
شتاب 0 تا 100 مایل در ساعت 6.7
حداکثر سرعت (کیلومتر در ساعت) 317
طول (میلیمتر.) 4.564
عرض (میلیمتر.) 2.007
ارتفاع (میلیمتر.) 1.288
فاصله دو محور (میلیمتر.) 2.629
وزن (کیلوگرم.) 1.724
قیمت پایه (میلیون تومان) 570

 

روش انتخاب تصویر به عنوان والپیپر در سیستم عامل ویندوز

برای دانلود والپیپر مرسدس ای ام جی GT C کوپه می توانید بر روی لینک “دانلود” کلیک نموده و پس از ذخیره در کامپیوتر، با استفاده از پسورد techrato.com آن را از حالت فشرده شده خارج نمایید. برای انتخاب تصویر به عنوان والپیپر دو راه پیش فرض در سیستم عامل ویندوز وجود دارد.

روش اول

این روش ساده ترین راه ممکن برای تغییر والپیپر دسکتاب به شمار می آید. ابتدا بر روی تصویر موردنظر کلیک راست نموده و سپس گزینه Set as desktop background را انتخاب نمایید.

روش دوم

این روش اندکی پیچیده تر از روش اول است. ابتدا بر روی صفحه سیستم عامل کلیک نموده و گزینه Personalize را انتخاب نمایید. سپس گزینه Desktop Background را در بخش پایینی صفحه انتخاب نمایید. در صفحه به نمایش در آمده دکمه Browse را فشرده و سپس فایل مورد نظر را انتخاب کنید. در انتها نیز با فشردن دکمه Save Changes والپیپر دستکتاب شما به تصویر مورد نظر تغییر پیدا خواهد کرد.

منبع : تکراتو

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر