coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

انفجار باتری آیفون 8 پلاس در هنگام شارژ؛ سایه شوم گلکسی نوت 7 بر سر آیفون!

انفجار باتری آیفون 8 پلاس در هنگام شارژ؛ سایه شوم گلکسی نوت 7 بر سر آیفون!
انفجار باتری آیفون 8 پلاس خبرساز شد. یک نسخه 64 گیگابایتی از آیفون 8 پلاس اپل هنگامی که در شارژ بود، منفجر شد. قاب دستگاه باز شده و نمایشگر از جای خود بیرون زده است.

به نظر می‌رسد که سایه شوم انفجار باتری گلکسی نوت 7 سامسونگ در سال گذشته، اکنون به آیفون‌های جدید اپل رسیده است. از تایوان خبر می‌رسد که یک گوشی آیفون 8 پلاس هنگامی که در شارژ بوده، باتری آن منفجر شده و قاب گوشی از هم باز شده است.

اپل تاکنون با مشکل خاصی درباره انفجار گوشی‌های خود درگیر نبوده است؛ شمار مشکلات موجود در باتری‌های آیفون که منجر به انفجار آن شده باشد، بسیار کم بوده، اما انفجار باتری آیفون 8 پلاس اپل کمی نگران کننده است؛ چرا که اپل، باتری‌های آیفون 8 و آیفون 8 پلاس خود را از کمپانی ATL تهیه کرده است. این همان کمپانی سازنده باتری‌های گلکسی نوت 7 است!

انفجار باتری آیفون 8 پلاس قاب را از بین برده و نمایشگر را به بیرون هل داده است

انفجار باتری آیفون 8 پلاس قاب را از بین برده و نمایشگر را به بیرون هل داده است

در حالی که آیفون 8 پلاس مورد نظر آتش نگرفته است، اما خانم Wu که مالک این گوشی بوده، می‌گوید زمانی که با این صحنه مواجه شده، سریعا گوشی خود را از پلاگین شارژ دستگاه جدا کرده است. این احتمال وجود دارد که اگر او به سرعت گوشی خود را از شارژر جدا نمی‌کرد، گوشی او نیز طعم آتش را می‌چشید.

علاوه بر این گفته می‌شود که این خانم تایوانی برای شارژ گوشی خود از شارژر استاندارد خود دستگاه استفاده کرده است. علاوه بر این، خانم Wu به هیچ عنوان کاربر سنگینی به حساب نمی‌آید. گشت و گذار در فیسبوک، تماشای فیلم و انجام برخی بازی‌های سبک، از جمله کارهایی است که او با گوشی خود انجام می‌داده است.

انفجار باتری آیفون 8 پلاس زنگ خطری برای ATL

شرکتی که باتری‌های آیفون 8 و آیفون 8 پلاس را ساخته است، کمپانی ATL نام دارد. نام این شرکت سال گذشته بسیار زیاد شنیده شد؛ چرا که این همان شرکتی است که برای گلکسی نوت 7 سامسونگ باتری ساخت و عامل اصلی انفجارهای پی در پی این دستگاه در سال گذشته بود.

شاید هنوز برای قضاوت اندکی زود باشد. عرضه آیفون 8 و آیفون 8 پلاس به تازگی انجام شده و دستگاه‌های فروخته شده در اختیار کاربران قرار گرفته است. از این پس مشخص خواهد شد که آیا سایه شوم گلکسی نوت 7 بر سر آیفون‌های جدید اپل سایه انداخته، یا این فقط یک اتفاق ساده بوده است؟!

همه چیز به زودی معلوم خواهد شد.

.

منبع: softpedia

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر