coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

یولفون پاور مکس با یک باتری قدرتمند 13000mAh وارد بازار می‌شود!

یولفون پاور مکس با یک باتری قدرتمند 13,000mAh وارد بازار می‌شود!
یک گوشی زمانی “خوب” خوانده می‌شود که باتری قدرتمندی داشته باشد. به نظر می‌رسد که یولفون (Ulefone) در ساخت گوشی جدید خود این معیار را اولویت قرار داده است. یولفون پاور مکس با یک باتری بزرگ خودنمایی می‌کند.

اگر که ظرفیت باتری یک گوشی هوشمند برای شما اهمیت زیادی دارد، توصیه می‌کنیم که گوشی یولفون پاور مکس (Ulefone Power Max) را خریداری کنید. پاور مکس سومین عضو از خانواده گوشی‌های شرکت یولفون است که با یک باتری قدرتمند وارد بازار می‌شود.

سازنده چینی قبل از عرضه این محصول، دو گوشی هوشمند را با باتری‌های 6050mAh وارد بازار کرد و توانست توجه تعداد زیادی از کاربران را به خود جلب کند. این سازنده هم اکنون تصمیم گرفته است که مرز قبلی محصولات خود را به جلوتر ببرد و گوشی جدیدش را به یک باتری 13000mAh مجهز سازد.

منابع خبری گفته‌اند که یولفون می‌خواهد در کنار پاور مکس یک گوشی دیگر را نیز به نام یولفون پاور 3 (Power 3) در اختیار کاربران قرار دهد. این محصول جانشین مدل پاور 2 است و مانند این گوشی هوشمند از یک باتری 6050mAh بهره می‌برد.

سازنده چینی اخیرا مطالب منتشر شده در رابطه با ظرفیت باتری گوشی پاور مکس را تایید کرده است؛ از این رو می‌توان گفت که این محصول اولین گوشی هوشمندی است که ظرفیت باتری آن با ظرفیت یک پاور بانک برابری می‌کند. یولفون گفته است که دو گوشی جدید خود را به طور جداگانه در اختیار کاربران قرار می‌دهد. می‌توان با اطمینان گفت که عرضه این دو محصول جنب و جوش زیادی را در صنعت گوشی سازی ایجاد می‌کند.

در صورتی که می‌خواهید اطلاعات بیشتری در مورد گوشی‌های پاور مکس و پاور 3 کسب کنید، می‌توانید به سایت “www.ulefone.com” مراجعه نمایید.

یولفون هم اکنون گوشی پاور 2 را از طریق وب سایت اسپانیایی آمازون با قیمت 225.76 دلار و از طریق وب سایت انگلیسی آمازون با قیمت 216.07 دلار عرضه می‌کند. این گوشی هوشمند در بازار از تاریخ 23 مهر (15 اکتبر) به بعد، با قیمت 199.99 دلار عرضه می‌شود؛ از این رو چندان بعید نیست که یولفون پاور 3 نیز به عنوان جانشین این دستگاه با قیمت مشابهی در اختیار کاربران قرار گیرد.

.

منبع: gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر