;
coinex

قاب باتری دار گلکسی نوت 8 زیرولمون با ظرفیت 5500mAh عرضه شد!

قاب باتری دار گلکسی نوت 8 زیرولمون با ظرفیت 5500mAh عرضه شد!قاب باتری دار گلکسی نوت 8 زیرولمون یک محصول منحصر بفرد است که کاربران فبلت نوت 8 را قادر می‌سازد تا بدون هیچ نگرانی از گوشی خود استفاده کنند.

این قاب باتری دار 5500mAh ظرفیت دارد و این امکان را برای شما فراهم می‌کند تا از گوشی گلکسی نوت 8 خود مدت زمان بیشتری استفاده کنید زیرا این روزها یک باتری عادی مدت زمان زیادی نمی‌تواند یک گوشی بزرگ را فعال نگه دارد. از آنجایی که باتری گلکسی نوت 8 جداشدنی نیست، می‌توان گفت که قاب باتری دار زیرولمون (ZeroLemon) در واقع یک منبع شارژ پشتیبان محسوب می‌شود که می‌تواند در کنار باتری گوشی گلکسی نوت 8 ظرفیتی معادل 8800mAh را در اختیار شما بگذارد. چنین ظرفیتی به کاربر این توانایی را می‌دهد تا برای یک مدت زمان بسیار طولانی از گوشی خود استفاده کند.

زیرولمون گفته است که قاب باتری دار جدید این سازنده مدت زمان صحبت با نوت 8 را به میزان 48 ساعت و مدت زمان پخش کردن فیلم و موسیقی را به ترتیب به مقدار 16 و 74 ساعت افزایش می‌دهد؛ البته باید در نظر داشته باشید که باتری به کار رفته در قاب جدید زیرولمون باتری گوشی گلکسی نوت 8 را نیز تغذیه می‌کند از این رو شما نمی‌توانید از تمام ظرفیت شارژ آن به طور جداگانه استفاده کنید زیرا فرآیند تغذیه مقداری از شارژ باتری این قاب را کاهش می‌دهد اگرچه که قاب زیرولمون این توانایی را دارد که یک بار باتری گلکسی نوت 8 را به طور کامل برای کاربر شارژ کند و مقدار کمی شارژ اضافی را نیز در اختیار او بگذارد.

یکی از ویژگی‌های مثبت قاب باتری دار گلکسی نوت 8 زیرولمون در مقایسه با قاب‌هایی که این سازنده برای گوشی‌های گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس ساخته این است که طول قاب جدید به زیادی طول قاب‌های قبلی نیست. قاب‌هایی که زیرولمون برای گوشی گلکسی اس 8 ساخته است، طول بسیار زیادی دارند و این امر استفاده از این گوشی هوشمند را کمی دشوار می‌کند. زیرولمون قسمت انتهایی قاب باتری دار جدیدش را کمی ظریف‌تر و باریک‌تر ساخته تا کاربر بتواند راحت‌تر از گوشی خود استفاده کند؛ البته قسمت پایین قاب کمی ضخیم‌تر شده است.

سازنده آمریکایی علاوه بر این فضای بیشتری را در قسمت اسکنر اثر انگشت و لنز دوربین محصول جدیدش ایجاد کرده است تا شما بتوانید راحت‌تر از اسکنر اثر انگشت گوشی خود استفاده کنید و علاوه بر این لبه‌های قاب در تصاویری که با دوربین نوت 8 می‌گیرید، ظاهر نشود.

قاب باتری دار گلکسی نوت 8 زیرولمون هم اکنون از طریق سایت آمازون (Amazon) عرضه می‌شود. این محصول 39.99 دلار قیمت دارد از این رو می‌توان گفت که قیمت آن در مقایسه با قاب‌های قبلی زیرولمون و همچنین قاب‌های باتری دار برند مافی (Mophie) اقتصادی‌تر است.

قاب باتری دار گلکسی نوت 8 زیرولمون

.

منبع: androidheadlines

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر