;
coinex

تنفر بیل گیتس از دستور اجرایی کنترل آلت دیلیت !

تنفر بیل گیتس از دستور اجرایی کنترل آلت دیلیت !همه ما در شرایطی قرار گرفتیم که به ناچار از دستور اجرایی کنترل آلت دیلیت استفاده کرده ایم. این اولین چیزی است که در صورت بروز مشکل در ویندوز از آن استفاده می کنیم؛ برایمان اهمیتی ندارد که این فرمان عملیاتی ناخوشایند است و مجبوریم برای اجرای آن از هر دو دست استفاده کنیم.

بنیانگذار و مدیرعامل سابق کمپانی مایکروسافت همیشه از این دستور متنفر بوده و اینطور که به نظر می رسد، هنوز هم از آن دل خوشی ندارد.

بیل گیتس در سال 2013، این فرمان را یک “اشتباه” نامید. او همیشه ترجیح می داد یک کلید مجزا برای این عملکرد وجود داشت؛ اما به گفته او، افراد بخش طراحی کیبورد در IBM، این دکمه مجزا را قرار ندادند.

حتما می دانید که فرمان کنترل آلت دیلیت ، یک عملکرد خروج اجباری در ویندوز بوده و زمانی استفاده می شود که اصطلاحا، ویندوز هنگ می کند. این عملکرد همچنین برای اجرای Task Manager و ریبوت کردن سیستم نیز کاربرد دارد.

بیل گیتس در مصاحبه با خبرگزاری بلومبرگ بار دیگر تکرار کرد که این فرمان باید ساده تر از این اجرا شود.

اینطور که به نظر می رسد، اگر بیل گیتس می توانست به گذشته سفر کند، حتما فرمان کنترل آلت دیلیت را در یک کلید خلاصه می کرد. البته که چنین چیزی امکان پذیر نیست.

.

منبع: ubergizmo

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر