;
coinex

بهترین اپ‌ها برای استفاده از اس پن در گلکسی نوت ۸

بسیاری از دارندگان گلکسی نوت 8، از قابلیت‌های قلم این گوشی استفاده‌ی چندانی نمی‌کنند. در این مقاله به معرفی ۶ اپلیکیشن برای استفاده‌ی بهتر از اس پن می‌پردازیم.

اس پن یکی از محبوب‌ترین امکانات کلگسی ‌نوت است. این قلم کوچک به شما اجازه می‌دهد از گوشی خود به عنوان یک صفحه‌ کاغذ استفاده کنید و با دست‌های خود به طراحی و ایجاد آثار مورد نیازتان بپردازید. اما بسیاری از خریداران گلکسی نوت، از قابلیت‌های این قلم هوشمند و امکانات گوشی خود مطلع نیستند. در ادامه با ۶ نرم‌افزار آشنا خواهید شد که برای استفاده از این قلم ایده‌آل هستند. این لیست احتمالا می‌توانست بلندتر باشد. اما همین چند اپ، بسیاری از قابلیت‌های مهم گلکسی نوت 8 را آشکار می‌کنند و به شما فضایی برای تجربه‌ی امکانات این گوشی خواهند داد.

برخی اپ‌های این لیست خلاقیت‌محور هستند و بعضی دیگر بیشتر برای انجام کارهای روزمره مناسب‌اند. همانطور که بسیاری از افراد، از این قلم برای یادداشت برداری و کارهای روزمره استفاده می‌کنند، اما عده‌ای دیگر این قلم را بستری برای پرورش خلاقیت خود می‌بینند. قلم و کاغذی مجازی که می‌توان از آن برای تصویر و خلق ایده‌های جدید استفاده کرد. در هر دو صورت، با انتخاب‌های ما برای بهره‌بردن از اس پن همراه باشید.

AutoDesk SketchBook

اسکچ‌بوک، یکی از بهترین اپ‌های گلکسی نوت 8 است. شاید امکانات این اپلیکیشن به اندازه‌ی بعضی از رقبای خود تکامل‌یافته نباشد. اما با توجه به در دسترس بودن و حجم پایین آن، برای استفاده‌های روزمره بسیار مناسب است. اسکچ‌بوک ابزارهای متفاوتی، از جمله قلم‌ و مدادهای مختلف را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. اپلیکیشن اسکچ بوک همچنین از لایه‌ها پشتیبانی می‌کند و ۳ لایه و ۱۶ ترکیب رنگ مختلف را در به طور همزمان در اختیار شما قرار می‌دهد. در این اپلیکیشن می‌توانید تصاویر را آزادانه جابجا و ویرایش کنید. همچنین می‌توانید پس از تمام شدن کار، ویدیویی از مراحل طراحی خود در اختیار دوستانتان قرار دهید.

اسکچ‌بوک توسط شرکت AutoDesk طراحی شده است. این شرکت همچنین نرم‌افزار اتوکد را منتشر می‌کند که نسخه‌‌ی تلفن‌هوشمند آن طرفداران بسیاری دارد. اکثر نرم‌افزارهای این شرکت نیز برای استفاده در کلگسی‌نوت ایده‌آل هستند.

مجموعه اپ‌های ادوبی

شرکت ادوبی اپلیکیشن‌های بسیار جذابی را برای سیستم‌عامل اندروید معرفی کرده است. از جمله‌ی آن‌ها می‌توان از فتوشاپ نام برد که در تمامی گوشی‌ها (از جمله گلکسی نوت 8) به بهترین شکل عمل می‌کند. اما اگر به دنبال نرم‌افزاری مناسب برای اس پن هستید، Adobe Illustrator Draw بهترین گزینه است. این اپلیکیشن امکانات بی‌نظیری دارد و به شما اجازه می‌دهد که وکتورهای خود را به ساده‌ترین شکل، طراحی کنید و با نرم‌افزارهایی مانند فوتوشاپ یا الستریتور در کامپیوتر به اشتراک بگذارید.

ایلوستریتور همچنین از یک سیستم گسترده‌ی مدیریت لایه‌ها پشتیبانی می‌کند که احتمالا بهترین نمونه در بین اپ‌های تلفن‌همراه است. لایه‌ها در اپلیکیشن ادوبی ایلوستریتور، از امکاناتی مانند نام‌گذاری مجدد، تکثیر و ترکیب پشتیبانی می‌کنند و می‌توانید هر لایه را به شکل مجزا جابجا و مدیریت کنید. این اپلیکیشن همچنین به شما امکان زوم (تا ۶۴ برابر) را می‌دهد که برای طراحی و ویرایش جزئیات ایده‌آل است. پس از استفاده از این امکانات، می‌توانید فایل پروژه را به ایلوستریتور در رایانه‌ی خود ارسال کنید یا اینکه فایل PSD آن را برای استفاده مجدد در فتوشاپ ذخیره کنید.

اگر دارای عضویت ادوب سی‌سی هستید؛ می‌توانید از امکانات گسترده‌ی دیگری از جمله کلود و هماهنگ‌سازی بین پلتفرم‌ها نیز بهره‌مند شوید.

Bamboo Paper

بامبو پیپر، یکی از خوش‌ساخت‌ترین اپلیکیشن های یادداشت برداری دیجیتال است که از آن می‌توانید در گوشی گلکسی نوت 8 خود استفاده کنید. این اپ که توسط شرکت Wacom طراحی شده است امکاناتی فراتر از یک دفترچه یادداشت ساده را در اختیار شما خواهد گذاشت. بخش زیادی از قابلیت‌های اپلیکیشن بامبو پیپر بر استفاده‌های خلاقانه تمرکز دارد و بیشتر به یک آلبوم دیجیتال شبیه است که در آن می‌توانید ایده‌های خود را به ترسیم و محتوای خود را با اضافه‌کردن تصاویر کامل کنید.

اگر به دنبال یک اپ میان‌پلتفرمی با امکان اشتراک‌گذاری کلود هستید؛ بامبو بهترین گزینه‌ی موجود در بازار است.

Squid

squid

اسکوید، یک اپ دیگر برای یادداشت برداری است که برای استفاده با قلم اس‌ پن گوشی گلکسی نوت 8 بهینه‌سازی شده است. هرچند می‌توانید با لمس صفحه نیز به سادگی از آن استفاده کنید. طراحی این اپلیکیشن بسیار خلاقانه است و خیلی راحت می‌توان از آن برای یادداشت‌برداری‌های روزمره استفاده کرد. همچنین امکانات این اپ، انتظارات شما را از یک نرم‌افزار یادداشت‌برداری به شکل کامل برآورده می‌کنند.

از جمله امکانات اسکوید، توانایی کپی و پیست کردن نوشته‌ها بین صفحات مختلف، دریافت یادداشت‌ها به شکل فایل پی‌دی‌اف و امکان استفاده از دستگاه به عنوان وایت‌برد در زمان تماس‌های کنفرانس است (هرچند برای استفاده از امکان آخر به کروم‌کست یا میراکست نیاز خواهید داشت). اپلیکیشن اسکوید کاملا برپایه‌ی وکتور طراحی شده است؛ به این معنی که می‌توانید تمامی نوشته‌ها را تا حد مورد نیاز بزرگ و کوچک کنید و همچنان تصویری با کیفیت در اختیار داشته باشید.

MediBang Paint

بهترین اپ‌ها برای استفاده از اس پن در گلکسی نوت

مدی‌بنگ یک اپ رایگان نقاشی است. این اپلیکیشن پیش از آغاز کار به شما آموزش می‌دهد که چگونه از رابط کاربری پیچیده، اما غنی آن استفاده کنید. تا اینجا اکثر اپ‌های این لیست، ظاهری نسبتا ساده داشتند اما اپلیکیشن مدی بنگ چندان هم ساده‌گرا نیست؛ هرچند به شما آزادی بیشتری برای استفاده از ابزارهای بهتر در حین طراحی خواهد داد. این اپلیکیشن به شما اجازه می‌دهد که با بیش از ۱۰۰ قلم و ۸۵۰ پس‌زمینه‌ی مختلف، تصاویر خود را دقیقا همانطور که می‌خواهید طراحی و ویرایش کنید.

طراحی با قلم اس پن گلکسی نوت 8 در اپلیکیشن مد‌ی‌بنگ بسیار ساده و شناور است. مخصوصا در زمانی که از قلم‌ها برای اضافه کردن رنگ‌ها و جزئیات استفاده می‌کنید. این اپ همچنین از لایه‌ها، هماهنگی کلود و بسیاری از امکانات روز پشتیبانی می‌کند؛ البته بعضی از این امکانات نیازمند ثبت‌نام رایگان در وب‌سایت این شرکت هستند.

Learn How to Draw

learn how to draw

در این لیست اپ‌های زیادی را به شما معرفی کردیم که بر طراحی و خلق تصاویر تمرکز داشتند. اما برای استفاده‌ی بهینه از آن‌ها بهتر است به آموزش‌های کاربردی اپلیکیشن Learn How to Draw هم نگاهی بیاندازید. اپلیکیشن Learn How to Draw آموزش‌های بسیاری را در خود جای داده است که مناسب با نیازهای افراد مبتدی و کارآموخته شخصی‌سازی شده‌اند. اکثر آموزش‌ها در سبک کتاب‌های کمیک هستند، بنابراین می‌توان از آن‌ها برای کشیدن هر نوع تصویری استفاده کرد؛ از جمله آموزش‌ طراحی چهره‌ی افراد از زوایا و با احساسات متفاوت که به شکلی ساده و کاربردی توضیح داده شده است.

منبع: Phone Arena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    بسیار عالی
    کاش لینک دانلود هم بود

    پاسخ