;
coinex

قیمت هواوی میت 10 برای عرضه در بازارهای اروپایی مشخص شد

قیمت هواوی میت 10 برای عرضه در بازارهای اروپایی مشخص شد
قیمت هواوی میت 10 برای عرضه در بازارهای اروپایی تعیین شد. گفته می شود که مدل پورشه دیزاین این اسمارت فون گران ترین گوشی هواوی خواهد بود.

قیمت هواوی میت 10 برای عرضه در بازارهای اروپایی تعیین شد. گفته می‌شود که این دستگاه با قیمت 940 یورو در اروپا فروخته خواهد شد. تبدیل این قیمت به دلار نشان می‌دهد نشان می‌دهد که هواوی میت 10 با برچسب قیمتی 1100 دلاری در بازار معامله خواهد شد. این قیمت حتی از مدل پایه آیفون ایکس اپل نیز گران‌تر است.

Roland Quandt یکی از کارشناسان و تحلیلگران صنعت موبایل اوایل امروز قیمت هواوی میت 10 را بر اساس یک خرده فروشی آنلاین ناشناس اعلام کرد. لیست قیمت منتشر شده توسط او با قیمت‌هایی که چندی پیش منتشر شده بود، تطابق دارد.

شایعاتی که چندی پیش از چین به گوش می‌رسید، نشان می‌داد که بالاترین نسخه از هواوی میت 10 پرو، گران قیمت‌ترین گوشی سری میت 10 هواوی خواهد بود (البته نسخه پورشه دیزاین این مدل را در نظر نگیرید، این مدل در تعداد محدود و در بازارهای بخصوصی عرضه خواهد شد).


بیشتر بخوانید:

هواوی میت ۱۰ پورشه دیزاین گران ترین گوشی هواوی خواهد بود


به جز هواوی میت 10 پرو، این کمپانی چینی سه مدل مختلف دیگر از این گوشی را عرضه خواهد کرد که مقرون به صرفه‌ترین مدل آن چیزی در حدود 835 دلار قیمت خواهد داشت.

هواوی میت 10 احتمالا با یک نمایشگر بدون حاشیه همراه خواهد بود و احتمالا کوچکترین صفحه نمایش را در بین مدل‌های جدید میت 10 داشته باشد. این گوشی در سه نسخه مختلف از نظر فضای ذخیره سازی راهی بازار خواهد شد و احتمالا نسخه‌های مختلف آن با قیمتی بین 652 دلار تا 850 دلار به فروش برسد.

از دیگر گوشی‌هایی که در این سری معرفی خواهند شد، می‌توان به هواوی میت 10 لایت و هواوی میت 10 پلاس اشاره کرد. البته هنوز جزئیات دقیقی از قیمت این مدل‌ها اعلام نشده است. قیمت هواوی میت 10 در سرتاسر اروپا تقریبا یکسان خواهد بود، اما این قیمت بستگی زیادی به هزینه‌هایی همچون مالیات بر ارزش افزوده در کشورهای مختلف اروپایی دارد، به همین دلیل ممکن است که در بازارهای مختلف اروپایی تفاوت‌هایی در قیمت هواوی میت 10 نیز دیده شود.

هواوی قصد دارد تا با مدل میت 10 خود به رقابت با گوشی‌هایی همچون آیفون ایکس اپل و سامسونگ گلکسی نوت 8 بپردازد. امروز در خبری عنوان شد که این دستگاه با یک داک همراه خواهد بود که می‌تواند به مانند سامسونگ دکس گوشی هوشمند شما را به یک دسکتاپ تبدیل کند.


بیشتر بخوانید:

داک هواوی میت ۱۰ می‌تواند این دستگاه را به یک دسکتاپ تبدیل کند


هواوی در گوشی‌های جدید سری میت 10 خود از پردازنده قدرتمندی نیز استفاده خواهد کرد. شاید به جرات بتوان گفت که این دستگاه هوشمندترین گوشی جهان خواهد بود؛ چرا که از چیپست کرین 970 هواوی قدرت خواهد گرفت. این چیپست که به یک تراشه اختصاصی هوش مصنوعی مجهز شده، اولین پردازنده هوش مصنوعی جهان لقب گرفته است.

هواوی در حال حاضر بعد از سامسونگ، به عنوان دومین گوشی ساز برتر جهان شناخته می‌شود و مطمئنا توقع کاربران از این کمپانی چینی بالا خواهد بود. این کمپانی در شانزدهم اکتبر (24 مهر ماه) پرچمداران جدید خود را معرفی خواهد کرد.

.

منبع: androidheadlines

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر