;
coinex

صندوق نوآوری از حضور شرکت های دانش بنیان در نمایشگاه های ملی حمایت می کند

صندوق نوآوری از حضور شرکت های دانش بنیان در نمایشگاه های ملی حمایت می کند.

صندوق نوآوری و شکوفایی کشور از حضور شرکت های دانش بنیان در نمایشگاه های ملی حمایت می کند. این صندوق در راستای توسعه بازار و همچنین گسترش همکاری‌های فناورانه شرکت‌های دانش‌بنیان از آنها حمایت خواهد کرد.

دفتر توانمندسازی صندوق نوآوری و شکوفایی کشور، با هدف برنامه راهبردی توانمندسازی و کیفی‌سازی شرکت‌های دانش‌بنیان، اقدام به ارائه حمایت‌های بلاعوض از آنها نموده است. یعنی حضور موفق و کیفی شرکت‌های دانش‌بنیان در نمایشگاه‌های تخصصی ملی حمایت این صندوق را به همراه خواهد داشت.

فهرست نمایشگاه‌های تخصصی ملی مورد حمایت صندوق نوآوری

دفتر توانمندسازی صندوق نوآوری و شکوفایی، فهرستی از نمایشگاه‌های تحت حمایت خود را، جهت حضور مستقل و کیفی شرکت‌های دانش‌بنیان اعلام کرده است. براساس اطلاعات موجود، ۱۶ نمایشگاه تخصصی ملی، در لیست نمایشگاه‌های مورد حمایت این صندوق قرار دارند.

نمایشگاه‌های ملی تخصصی مورد حمایت صندوق نوآوری، نمایشگاه‌های تا پایان آذر ۱۳۹۶ هستند و اسامی سایر نمایشگاه‌های ملی در صورتی که مورد حمایت قرار گیرند، متعاقبا اعلام خواهند شد.

میزان حمایت صندوق نوآوری از حضور شرکت های دانش بنیان در نمایشگاه های ملی

حمایت صندوق نوآوری از حضور شرکت های دانش بنیان در نمایشگاه های ملی مورد تایید، بلاعوض است و به میزان ۷۰ درصد هزینه‌ حضور است و تا سقف ۵۰ میلیون ریال خواهد بود.

آدرس http://cbd.nsfund.ir/exhibition مربوط به پورتال توانمندسازی است و شرایط تکمیلی دریافت حمایت‌های بلاعوض در این پورتال مشخص شده است. کلیه شرکت‌های دانش‌بنیان با مراجعه به این سایت می‌توانند درخواست دریافت حمایت بلاعوض خود را جهت حضور در نمایشگاه‌های تخصصی ملی ارائه نمایند.

.

منبع: isna

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر