;
coinex

طرحی مفهومی از شیائومی ردمی 5 منتشر شد؛ دوربین دوگانه 23 مگاپیکسلی

طرحی مفهومی از شیائومی ردمی 5 منتشر شد؛ دوربین دوگانه 23 مگاپیکسلی
برخی از منابع خبری تکنولوژی طرحی مفهومی از شیائومی ردمی 5 (Xiaomi Redmi 5) را منتشر کردند. طراحی به نمایش درآمده، گوشی زیبایی را نشان می‌دهد که پنل جلویی آن به مانند بسیاری از پرچمداران سال 2017 است.

در پنل جلویی شیائومی ردمی 5 نمایشگر بدون حاشیه‌ای دیده می‌شود که در بالا و پایین با حاشیه‌های بسیار نازکی همراه شده است. سنسور اثر انگشت در پنل پشتی آن قرار گرفته و به نظر می‌رسد که بدنه آن از فلز ساخته شده است.

آن طور که از شواهد پیداست، گوشی شیائومی ردمی 5 دارای یک نمایشگر تمام صفحه 5.5 اینچی با رزولوشن 1080 در 1920 پیکسل (کیفیت تصویری فول اچ دی) است. این دستگاه با گوشی‌های ردمی قبلی شیائومی تفاوت دارد. شیائومی در این مدل از یک صفحه نمایش با نسبت تصویر 18 به 9 استفاده کرده و در طراحی پنل جلویی آن هیچ دکمه فیزیکی دیده نمی شود.

طرحی مفهومی از شیائومی ردمی 5

از طراحی مفهومی این دستگاه می‌توان فهمید که یک دوربین تک سنسور سلفی در پنل جلویی آن جانمایی شده است. گفته می شود که این دوربین دارای یک سنسور 12 مگاپیکسلی که از زوم اپتیکال 2X پشتیبانی می‌کند. یکی از جذاب‌ترین ویژگی‌هایی که در طراحی شیائومی ردمی 5 دیده می‌شود، وجود دوربین دوگانه با سنسورهای 23 مگاپیکسلی در پنل پشتی آن است.

طرحی مفهومی از شیائومی ردمی 5

جالب اینجاست که گفته می‌شود این دوربین از زوم اپتیکال تا شش برابر پشتیبانی می‌کند. گوشی‌های هوشمند زیادی هم اکنون در سراسر جهان وجود دارند که دارای سیستم دوربین دوگانه در پنل پشتی خود هستند، اما تعداد کمی از آنها از زوم اپتیکال پشتیبانی می‌کنند و این موضوع می‌تواند دوربین شیائومی ردمی 5 را در بین بهترین‌ دوربین‌ ها قرار دهد.

طرحی مفهومی از شیائومی ردمی 5

گوشی شیائومی ردمی 5 قدرت پردازشی خود را از چیپست اسنپدراگون 626 کوالکام به دست می‌آورد،. شایعاتی نیز وجود دارد مبنی بر اینکه پردازنده این دستگاه می‌تواند از مدیاتک باشد؛ اما در حال حاضر وجود برند کوالکام در پردازشگر این دستگاه، احتمال بیشتری دارد.

از دیگر مشخصات ردمی 5 شیائومی می‌توان به 6 گیگابایت حافظه رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی اشاره کرد. این مقدار از فضای ذخیره سازی برای اجرای هر برنامه و یا بازی موبایلی کافی به نظر می‌رسد. برخی شایعات از وجود یک باتری 4100 میلی‌آمپر ساعتی در این دستگاه خبر می‌دهند. گفته می‌شود که این باتری از شارژ سریع نیز پشتیبانی خواهد کرد.

همان طور که گفته شد، گوشی شیائومی ردمی 5 احتمالا دارای بدنه فلزی خواهد بود، متاسفانه این موضوع باعث می‌شود که شارژ بی سیم در این دستگاه وجود نداشته باشد. هنوز هیچ اطلاعاتی درباره تاریخ عرضه و یا قیمت این گوشی هوشمند منتشر نشده است، اما مطمئنا در روزهای آتی خبرهای بیشتری به دستمان خواهد رسید.

.

منبع: igeekphone

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر