coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

فروش 10 میلیون گوشی هوشمند شیائومی در ماه گذشته!

شیائومی یکی از برندهای نوظهور در بازار گوشی‌های هوشمند به حساب می‌آید. این کمپانی اولین گوشی هوشمند خود را در سال 2011 به بازار عرضه کرد و اکنون بعد از گذشت شش سال، گوشی های هوشمند شیائومی یکی از پرفروش ترین گوشی‌های بازار جهان است.

مدیر ارشد اجرایی شیائومی، لی جان (Lei Jun) ماه گذشته نقطه عطف معهمی را در این شرکت اعلام کرد و آن را به کارکنان خود تبریک گفت. این کمپانی سازنده چینی در ماه گذشته توانست رکورد فروش 10 میلیون گوشی هوشمند را بشکند. این برای اولین بار است که شیائومی توانستهع تنها در مدت زمان یک ماه به چنین فروش بالایی دست پیدا کند.

در ماه گذشته میلادی (ماه سپتامبر) این شرکت گوشی ساز، تنها در هند توانست در ظرف مدت دو روز تمام گوشی‌های شیائومی ردمی نوت 4 خود را به فروش برساند. اپراتور هندی Flipkart و وب سایت رسمی آمازون در هند، دو عامل فروش این گوشی هوشمند در هند بودند.

این موضوع می‌تواند برای شیائومی نوید بخش روزهای خوبی در آینده باشد. شیائومی پس از آن که توانست در سال 2015 بیش از 70 میلیون گوشی هوشمند را به فروش برساند، در سال گذشته (2016) با افت فروش همراه بود. فروش این شرکت چینی در بخش گوشی‌های هوشمند در سال 2016، چیزی در حدود 58 میلیون دستگاه بود.

امسال برای این کمپانی حاوی خبرهای خوبی است. فروش 10 میلیون گوشی هوشمند شیائومی آن هم تنها در یک ماه، می‌تواند این گوشی ساز چینی را به یکی از بزرگترین رقبا در بازار گوشی‌های هوشمند جهان تبدیل کند. مسلما در آینده‌ای نه چندان دور، چیزهای بیشتری از این کمپانی خواهید شنید.

.

اخبار موبایل را با تکراتو دنبال کنید.

منبع: gsmarena

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر