;
coinex

تاریخ عرضه گوگل پیکسل 2 و پیکسل 2 ایکس ال فاش شد

تاریخ عرضه گوگل پیکسل 2 و پیکسل 2 ایکس ال فاش شد
تاریخ عرضه گوگل پیکسل 2 و گوشی گوگل پیکسل 2 ایکس ال توسط اوان بلاس قبل از رونمایی رسمی فردا آشکار شد. در ادامه با تکراتو همراه باشید.

فردا روزی است که گوگل قصد دارد تا گوشی‌های نسل دوم گوگل پیکسل را معرفی کند. رویداد گوگل فردا در سان فرانسیکو راس ساعت 9 صبح به وقت محلی (ساعت هفت و نیم عصر به وقت تهران) برگزار خواهد شد.

در این چند وقت اخیر، خبرهای مربوط به گوشی گوگل پیکسل 2 و گوگل پیکسل 2 ایکس ال سرتیتر بسیاری از رسانه‌های خبری تکنولوژی بود و شایعات و رندرهای زیادی از آن منتشر شد. به لطف این گزارش‌ها اکنون ما تقریبا می‌دانیم که با چه گوشی‌های هوشمندی سروکار خواهیم داشت و طراحی آنها به چه شکلی خواهد بود.

با این وجود یکی از موضوعاتی که تاکنون به طور دقیق مشخص نشده، اطلاعاتی راجع به قیمت و تاریخ عرضه گوگل پیکسل 2 و مدل بزرگتر گوگل پیکسل 2 ایکس ال است. البته چندی پیش خبری درباره قیمت گوگل پیکسل 2 بدستمان رسید که ما نیز در تکراتو آن را منتشر کردیم، اما امروز به لطف یک گزارش منتشر شده، تاریخ عرضه این دو گوشی نیز مشخص شد.

اوان بلاس با انتشار مطلبی در وب سایت VentureBeat تاریخ عرضه گوگل پیکسل 2 و پیکسل 2 ایکس ال را آشکار کرد

اوان بلاس با انتشار مطلبی در وب سایت VentureBeat تاریخ عرضه گوگل پیکسل 2 و پیکسل 2 ایکس ال را آشکار کرد. گوگل پیکسل 2 در نوزدهم اکتبر (27 مهرماه) و تقریبا دو هفته بعد از رویداد گوگل به بازار عرضه می‌شود.

VentureBeat می‌گوید که این اطلاعات را از منبعی به دست آورده که با برنامه تاریخ عرضه محصولات گوگل کاملا آشناست. همین منبع اعلام کرده است که تاریخ عرضه گوگل پیکسل 2 ایکس ال نیز پانزدهم نوامبر (24 آبان ماه) خواهد بود.


بیشتر بخوانید:

قیمت گوشی گوگل پیکسل ۲ به بیرون درز کرد


این منبع خبری همچنین به این نکته اشاره کرده است که چند روز قبل از عرضه هر دو گوشی، مدت زمانی برای پیش فروش تعیین شده و سپس عرضه رسمی هر دو دستگاه در تاریخ‌های اعلام شده، انجام خواهد شد. این احتمال وجود دارد که تاریخ پیش فروش گوگل پیکسل 2، فردا بعد از رونمایی رسمی این دستگاه آغاز شود.

با تکراتو همراه باشید. ما در توییتر تکراتو رویداد رونمایی گوگل را به صورت زنده پوشش خواهیم داد. فقط کافی است بر روی این لینک کلیلک کنید تا به صفحه رسمی ما در توییتر (https://twitter.com/Techratocom) هدایت شوید.


بیشتر بخوانید:

در رویداد رونمایی گوگل پیکسل ۲ چه محصولات دیگری معرفی خواهند شد


.

منبع: androidauthority

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر