;
coinex

گفته می‌شود این تصویری واقعی از گوشی نوبیا زد 17 اس است

تصویری واقعی از گوشی نوبیا زد 17 اس منتشر شد
تصویری از گوشی نوبیا زد 17 اس (Nubia Z17s) در فضای آنلاین خودنمایی کرد. این گوشی هوشمند در تاریخ دوازدهم اکتبر (20 مهرماه) به طور رسمی معرفی خواهد شد.

چندی پیش شایعاتی از یک گوشی هوشمند با نمایشگری تمام صفحه شنیده شد و در کنار آن پوستر تبلیغاتی دیده شد که نشان می‌داد این دستگاه در دوازدهم اکتبر معرفی می‌شود. در آن زمان نام این دستگاه نامعلوم بود، اما مشخص بود که به برند نوبیا تعلق دارد. به نظر می‌رسد که اکنون می‌توان با قاطعیت نام آن را اعلام کرد. نوبیا زد 17 اس نام این گوشی جدید زد تی ای خواهد بود.

به تازگی تصاویری منتشر شده که گوشی نوبیا زد 17 اس را به نمایش می‌گذارد. گفته می‌شود که این یک تصویر واقعی است و حکایت از آغاز زندگی این گوشی هوشمند دارد.

عکس گرفته شده، نمایشگر تمام صفحه این دستگاه را به تصویر کشیده است و یکی از نکات جالب آن زاویه‌ای است که نمایشگر این گوشی را نشان می‌دهد، تقریبا هیچ حاشیه‌ای در اطراف این نمایشگر دیده نمی شود. شاید در بهترین حالت بتوان این تصویر را یک رندر از گوشی نوبیا زد 17 اس در نظر گرفت.

یک گوشی جدید نوبیا با نمایشگری تمام صفحه به تازگی در تنا رویت شد. این دستگاه دارای شماره مدل NX589J است. لیست منتشر شده در تنا مشخصات این گوشی را تا حدودی زیادی آشکار کرده است.

یک گوشی جدید نوبیا با نمایشگری تمام صفحه به تازگی در تنا رویت شد.

یک نمایشگر 5.2 اینچی فول اچ دی در پنل جلویی آن قرار گرفته، 6 گیگابایت رم دارد و حافظه داخلی ان 64 گیگابایتی است. یک دوربین دوگانه در پنل پشتی جانمایی شده که سنسور اصلی آن 13 مگاپیکسلی خواهد بود و دوربین سلفی آن 16 مگاپیکسلی است.

این دستگاه با سیستم عامل اندروید 7.1.1 نوقا از جعبه خارج خواهد شد و یک باتری 3100 میلی‌آمپر ساعتی انرژی روزانه ان را تامین خواهد کرد. اگر نگاهی به تصویر منتشر شده در تنا بیندازید، به راحتی متوجه خواهید شد که تصویر منتسب به گوشی نوبیا زد 17 اس کاملا با عکسی که در تنا قرار داده شده، متفاوت است.

این مشخصات ممکن است که به گوشی نوبیا زد 17 اس تعلق داسته باشد، اما تصویر منتشر شده، چیز دیگری را نشان می‌دهد. باید کمی صبر کرد. در بیستم مهرماه و با برگزاری رویداد این کمپانی متوجه خواهیم شد که آیا گوشی جدید نوبیا زد 17 اس همین تصویر منتشر شده است یا اینکه این عکس فقط یک رندر و طرحی مفهومی از گوشی آینده نوبیا را نشان می‌دهد؟

.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر