;
coinex

گوشی شیائومی می 7 می‌تواند در بهمن ماه امسال خودنمایی کند

شیائومی یکی از بزرگترین کمپانی‌های نوظهور در ساخت گوشی‌های هوشمند است. این شرکت احتمالا گوشی شیائومی می 7 (Xiaomi Mi 7) خود را در فوریه 2018 (بهمن ماه 96) معرفی خواهد کرد.

یکی از مهمترین اجزایی که در لیست مشخصات گوشی شیائومی می 7 دیده خواهد شد، پردازنده اسنپدراگون 845 کوالکام است. در واقع این اسمارت فون می‌تواند جزء اولین گوشی‌های هوشمندی باشد که با این پردازنده قدرتنمایی خواهد کرد.

چندی پیش خبری منتشر شد مبنی بر اینکه کوالکام و شیائومی در ساخت پردازنده اسنپدراگون 845 با یکدیگر همکاری می‌کنند و این موضوع احتمال وجود این پردازنده در مدل می 7 شیائومی را بالاتر خواهد برد. گفته می‌شود که تست‌ها و آزمایش‌های اولیه بر روی گوشی شیائومی می 7 در ماه نوامبر (آبان ماه) آغاز خواهد شد و این کمپانی چینی می‌تواند پرچمدار آینده خود را در فوریه 2018 به بازار معرفی کند.

اسنپدراگون 845

گوشی شیائومی می 6 نیز قرار بود تا در ماه فوریه 2017 معرفی شود، اما نبود اسنپدراگون 835 به اندازه کافی، این کمپانی را مجبور کرد تا در نهایت مدل می 6 خود را در ماه آوریل نشان دهد. اگر قرار باشد که شیائومی مدل شیائومی می 7 را در ماه فوریه معرفی کند، ممکن است این دستگاه در نمایشگاه MWC 2018 بارسلونا به روی صحنه برود.

به غیر از پردازنده اسنپدراگون 845 در لیست مشخصات شیائومی می 7 ویژگی‌های جذاب دیگری نیز به چشم خواهد خورد. شایعات می‌‌گویند که یک صفحه نمایش اولد 6 اینچی با نسبت تصویر 18 به 9 زینت بخش پنل جلویی خواهد بود.

حاشیه‌های دور نمایشگر آن به شدت کاهش یافته و شارژ بی سیم نیز می‌تواند در این دستگاه وجود داشته باشد. یک دوربین دوگانه اصلی و اسکنر اثر انگشت اولتراسونیک از دیگر ویژگی‌های اشاره شده در گوشی شیائومی می 7 است.

گوشی شیائومی می 7 (Xiaomi Mi 7)

اعتقاد بر این است که پرچمدار بعدی شیائومی می‌تواند با تکنولوژی شارژ سریع وایرلس همراه باشد و بدنه پشتی آن ترکیبی از سرامیک و شیشه خواهد بود.

هنوز جزئیات زیادی درباره گوشی شیائومی می 7 وجود ندارد و گزارش‌های منتشر شده، بیشتر بر اساس پیش بینی و گمانه زنی منتشر می‌شود؛ بنابراین در حال حاضر این ویژگی‌ها را در حد و اندازه یک شایعه در نظر بگیرید، اما توجه داشته باشید که شیائومی همچنان در حال رشد و قدرتنمایی در بازار گوشی‌های هوشمند است.

اخبار موبایل را با تکراتو دنبال کنید.

.

منبع: igeekphone

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر