;
coinex

رویداد گوگل و رونمایی از هدفونی که از دستیار مجازی این کمپانی قدرت می گیرد

رویداد گوگل و رونمایی از هدفونی که از دستیار مجازی این کمپانی قدرت می گیرد
رویداد گوگل امروز برگزار خواهد شد و این کمپانی علاوه بر گوشی‌های گوگل پیکسل 2 و پیکسل 2 ایکس ال از محصولات دیگری نیز رونمایی خواهد کرد. یکی از این محصولات احتمالا هدفونی خواهد بود که به دستیار مجازی گوگل مجهز است.

کمپانی بوز (Bose) پیش از این، هدفونی را ارائه کرده که با چنین قابلیتی همراه است؛ اما گوگل هنوز بر روی چنین محصولی مشغول کار است. به تازگی با کالبد شکافی و جستجو در فایل APK شواهدی به دست آمده که نشان می‌دهد گوگل می‌تواند به زودی این گجت را معرفی کند.

کمپانی بوز (Bose) پیش از این، هدفونی را ارائه کرده که با چنین قابلیتی همراه است

در APK این دستگاه با عنوان گوگل ایرفون (Google Earphones) شناخته شده و هیچ جزئیات بیشتری از آن وجود ندارد، هر چند که نام این گجت به خوبی همه چیز را نشان می‌دهد. در همین راستا، نام بیستو (Bisto) نیز شنیده می‌شود که اسم رمزی برای این ایرفون بوده و گفته می‌شود که گوگل مشغول کار بر روی آن است.

همان طور که گفته شد، اطلاعات چندانی از این گجت در دسترس نیست، اما این هدفون احتمالا دارای ویژگی چون ردیابی هوشمند است و قادر است تا زمانی که کاربر هدفون را از روی سر خود برمی‌دارد، پخش موسیقی را متوقف کند.

انتظار می‌رود که امروز در مراسم رونمایی گوگل از محصولات جدیدش، این هدفون مجهز به دستیار مجازی گوگل نیز در کنار گوشی‌های گوگل پیکسل 2 رخ نشان دهد. البته این‌ها تنها محصولاتی نخواهند بود که در این رویداد معرفی می‌شوند.


بیشتر بخوانید:

در رویداد رونمایی گوگل پیکسل ۲ چه محصولات دیگری معرفی خواهند شد


اسپیکر هوشمند گوگل هوم مینی (و البته شاید نسخه بزرگتر آن، گوگل هوم مکس)، هدست گوگل دی‌دریم ویوو و لپ تاپ جدید گوگل پیکسل بوک از جمله محصولات دیگری هستند که احتمالا در این مراسم به روی صحنه خواهند رفت.

رویداد گوگل امروز راس ساعت 19 و 30 دقیقه به وقت تهران برگزار خواهد شد و ما در توییتر تکراتو (https://twitter.com/Techratocom) به صورت زنده این مراسم را پوشش خواهیم داد. با ما همراه باشید.

.

منبع: ubergizmo

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر