;
coinex

انتشار نمونه عکس هایی که با دوربین گوگل پیکسل 2 و پیکسل 2 ایکس ال گرفته شده اند

انتشار نمونه عکس هایی که با دوربین گوگل پیکسل 2 و پیکسل 2 ایکس ال گرفته شده اندکمپانی گوگل در رویداد 4 اکتبر که شب گذشته برگزار شد، از گوشی های هوشمند پیکسل خود رونمایی کرد؛ اکنون نمونه عکس هایی که با دوربین گوگل پیکسل 2 و پیکسل 2 ایکس ال به ثبت رسیده را با شما به اشتراک می گذاریم.

گوشی های گوگل پیکسل که سال گذشته رونمایی شدند، بهترین تجربه عکاسی با موبایل را به کاربران خود ارائه کردند؛ بنابراین باید انتظار داشت که نسخه های جدید نیز از همین قاعده پیروی کنند. دوربین گوگل پیکسل 2 و پیکسل 2 ایکس ال برخلاف گرایشی که این روزها در بازار ایجاد شده، به دیافراگم عریض تر، پیکسل های بزرگ تر و یا تنظیمات دوگانه مجهز نیست؛ اما ویژگی های محاسباتی عکسبرداری گوگل به خوبی می تواند با چنین بازاری رقابت کند.

کمپانی گوگل چندین تصویر را به ثبت رسانده تا بتواند وسیع ترین دامنه دینامیکی ممکن را از سنسورها و لنزهای خود دریافت کند. دوربین گوگل پیکسل 2 و پیکسل 2 ایکس ال همچنین به ثبت اپتیکال و الکترونیکی در فیلمبرداری مجهز شده که قبلا مشابه آن را دی هیچ دستگاه دیگری ندیده ایم.

گوگل برای اینکه قدرت عکسبرداری گوشی های جدید خود را به نمایش بگذارد، مجموعه ای از تصاویری که با این موبایل ها به ثبت رسیده اند را منتشر کرده است. علاوه بر این، بنچمارک DxOMark نیز پیش بینی می کند که گوشی های جدید گوگل به بهترین دوربین ها مجهز هستند. هرچند که این روزها، بسیاری از گوشی های هوشمند همین لقب را از این بنچمارک دریافت کرده اند. برای تماشای تصاویری که با دوربین پیکسل 2 و پیکسل 2 ایکس ال به ثبت رسیده، با تکراتو همراه شوید:

قدرت عکسبرداری دوربین گوگل پیکسل 2 و پیکسل 2 ایکس ال

.

منبع: phonearena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر