;
coinex

گوگل هوم مکس نسخه ای شگفت انگیز از اسپیکر خانه هوشمند گوگل

گوگل هوم مکس نسخه ای شگفت انگیز از اسپیکر خانه هوشمند گوگلگوگل در رویداد 4 اکتبر خود از هوم مکس رونمایی کرد؛ مدلی بزرگ تر از اسپیکر گوگل هوم که برای رقابت با اپل هوم پاد و سونوس (Sonos) به میدان آمده است.

گوگل هوم مکس یک اسپیکر استریو است که از دستیار هوشمند گوگل اسیستنت پشتیبانی کرده و طرحی از اسپیکر های فای اپل را یادآوری می کند. این دستگاه از دو ووفر 4.5 اینچی همراه با اسپیکر فابریک برخوردار است. هوم مکس همچنین به میکروفون هایی مجهز است که به ادعای گوگل می تواند صدای شما را حتی زمانی که موسیقی در حال پخش است، شناسایی کند.



گجت جدید گوگل هوم مکس نیز همانند اپل هوم پاد می تواند با استفاده از یادگیری ماشین، خود را با فضای اتاقی که در آن قرار دارد، هماهنگ کند؛ این ویژگی با نام اسمارت ساوند (Smart Sound) معرفی شده است. گوگل اعلام کرد که اسمارت ساوند می تواند هوم مکس را با صدایی که در حال پخش است، سازگار کند؛ صداهایی مثل موسیقی، پادکست، تماس تلفنی و یا هر چیز دیگر.

این سیستم همچنین می تواند با توجه به محیط پیرامون، صدا را کم یا زیاد کند. برای مثال، سر و صدای ماشین ظرفشویی را تشخیص داده و حجم صدا را افزایش می دهد.

گجت هوشمند هوم مکس به کنترل های لمسی مجهز شده و از بلوتوث، گوگل کست و جک هدفون 3.5 میلی متری پشتیبانی می کند. این کمپانی همچنین پشتیبانی یک ساله از یوتیوب را برای خریداران این گجت ارائه کرده است. دستگاه نامبرده با قیمت 399 دلار و از آذر ماه عرضه خواهد شد.

.

منبع: theverge

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر