;
coinex

گوگل پیکسل بوک پن جستجوی هوشمندانه و آسانی را ارائه می کند

گوگل پیکسل بوک پن جستجوی هوشمندانه و آسانی را ارائه می کندگوگل پیکسل بوک پن امکان جستجوی هوشمندانه تری را فراهم کرده است، تنها کافیست دور چیزی که می خواهید جستجو کنید را خط بکشید!

گوگل تصمیم گرفت کروم بوک پیکسل بوک را به یک قلم استایلوس مجهز کند؛ این قلم با نام گوگل پیکسل بوک پن معرفی شده است. با این قلم می توانید روی صفحه نمایش لمسی پیکسل بوک نقاشی کشیده و یا هر متنی را بنویسید. خوشبختانه سرعت عمل این قلم 10 میلی ثانیه بوده و 2000 سطح فشار مختلف را شناسایی می کند.

اما جالب ترین ویژگی گوگل پیکسل بوک پن با همکاری دستیار هوشمند گوگل اسیستنت (Google Assistant) اجرا می شود. کاربر می تواند با خط کشیدن به دور چیزی که می خواهد، از اسیستنت بخواهد که آن را جستجو کند. بنابراین، می توانید با کشیدن یک دایره به دور یک عکس و یا بخشی از متن، اطلاعات مربوط به آن را سرچ کنید.



لازم به ذکر است که گوگل پیکسل بوک پن به صورت مجزا و با قیمت 99 دلار به فروش می رسد. بدین ترتیب، افرادی که به قابلیت های آن نیاز ندارند، می توانند از پرداخت هزینه اضافی برای آن خودداری کرده و یا افرادی که به آن نیاز دارند، بهای ارزشی که می خواهند را پرداخت می کنند.  این گجت از 9 آبان (31 اکتبر) عرضه خواهد شد.

.

منبع: engadget

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر