;
coinex

اولین کروم بوک رده بالای جهان با نام گوگل پیکسل بوک و قیمت 1000 دلاری معرفی شد

اولین کروم بوک رده بالای جهان با نام گوگل پیکسل بوک و قیمت 1000 دلاری معرفی شدکمپانی گوگل علاوه بر گجت های هوم مینی و هوم مکس، یک کروم بوک جدید را به نمایش گذاشت؛ گوگل پیکسل بوک اولین کروم بوک رده بالایی است که در این بازار رقابت خواهد کرد.

این کروم بوک با نام رسمی گوگل پیکسل بوک (Google Pixelbook) کار خود را آغاز کرده و با قیمت قابل توجه 1199 دلاری عرضه خواهد شد. این کروم بوک از فلز ساخته شده و با یک قلم استایلوس همراه است. این قلم با نام پیکسل بوک پن (Pixelbook Pen) معرفی شده و به صورت مجزا به فروش می رسد. در ادامه نگاهی نزدیک تر خواهیم داشت به مشخصات گوگل پیکسل بوک ؛ با تکراتو همراه شوید:

کروم بوک رده بالای گوگل پیکسل بوک از نمایشگر 12.3 اینچی ال سی دی با رزولوشن 2400 در 1600 و تراکم پیکسل 235 برخوردار است. این دستگاه در نسبت ابعاد 3:2 ساخته شده و به ادعای گوگل، در سه نسخه مختلف عرضه می شود. مقرون به صرفه ترین مدل از پردازنده اینتل Core i5 برخوردار شده و گران ترین آن از پردازنده اینتل Core i7 و رم 16 گیگابایتی بهره می برد. نسخه میانی نیز احتمالا با یکی از همین پردازنده ها همراه است. گوگل در حال حاضر اطلاعاتی را درباره پردازنده و رم دو مدل دیگر فاش نکرده است. این سه مدل پیکسل بوک به ترتیب با حافظه 128، 256 و 512 گیگابایتی همراه هستند. این کروم بوک از طراحی جدیدی که گوگل آن را طراحی 4 در 1 می نامد، برخوردار است. شما می توانید از این دستگاه به عنوان یک لپ تاپ، تبلت، تلویزیون رو میزی و نمایشگر استفاده کنید. با تا کردن کیبور می توانید این دستگاه را به تبلت تبدیل کرده و با قرار دادن آن در جهت مناسب، از آن به عنوان نمایشگر استفاده کنید.

صفحه کلید گوگل پیکسل بوک به از کلیدهای نرم و نور پس زمینه مجهز است. سیستم عامل کروم روی این دستگاه 4 در 1 اجرا می شود و به ادعای گوگل، باتری آن می تواند تا 10 ساعت دوام داشته باشد. باتری با 15 درصد شارژ می توان دستگاه را تا 2 ساعت روشن نگه دارد. نکته جالب اینجاست که می توان از شارژر این کروم بوک برای شارژ کردن گوشی های پیکسل نیز استفاده کرد. پیکسل بوک از باتری 41 وات ساعت و شارژر 45 واتی بهره می برد.



گوگل پیکسل پن یک قلم استایلوس هوشمند است. این وسیله با سرعت 10 میلی ثانیه کاری که می خواهید انجام دهید را شناسایی کرده و 2000 سطح فشار مختلف را پشتیبانی می کند. گوگل پیکسل بوک از دستیار هوشمند گوگل اسیستنت پشتیبانی کرده و به صورت اتوماتیک به داده های گوشی پیکسل شما متصل می شود. این دستگاه نیز همانند سایر کروم بوک های بازار از اپلیکیشن های اندرویدی پشتیبانی می کند. این دستگاه در ابعاد 290.4 در 220.8 در 10.3 میلی متر ساخته شده و 1.1 کیلوگرم وزن دارد.

پیکسل بوک با قیمت اولیه 999 دلار در آمریکا به فروش می رسد و استایلوس نیز با قیمت 99 دلار عرضه خواهد شد. پیش فروش این محصول آغاز شده است.

.

منبع: androidheadlines

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر