;
coinex

دوربین گوگل پیکسل 2 ، بهترین دوربین در بین گوشی‌های هوشمند

به ادعای DxOMark، دوربین گوگل پیکسل 2 بهترین دوربین در بین گوشی‌های هوشمند است
به ادعای DxOMark، دوربین گوگل پیکسل 2 بهترین در نوع خود است. این دستگاه به تازگی توسط گوگل و در رویدادی که در شهر سان‌فرانسیسکو برگزار شد، در کنار دیگر محصولات این کمپانی معرفی گردید.

هنگامی که صحبت از بهترین دوربین در بین گوشی‌های هوشمند به میان می‌آید، شاید اولین برندهایی که به ذهن انسان راه پیدا می‌کند، اپل و سامسونگ باشند.

دوربین گوشی‌های اپل و سامسونگ بهترین کیفیت دوربین را در بین رقبای خود دارند. مخصوصا با انتشار آمار و امتیازاتی که وب سایت DxOMark به دوربین گوشی‌های اپل آیفون 8 پلاس و گلکسی نوت 8 داد، مشخص شد که دوربین این گوشی‌ها بهترین دوربین گوشی‌های هوشمند در جهان است.


بیشتر بخوانید:

دوربین گلکسی نوت ۸ بهترین بزرگنمایی ممکن را ارائه می‌کند


گوگل همواره سعی کرده تا بهترین دوربین گوشی را به نمایش بگذارد، اما به‌رغم تلاش‌های فراوان، این کمپانی نتوانست با دوربین گوشی‌های نکسوس، خودی نشان دهد. اکنون به نظر می‌رسد که غول موتورهای جستجو با گوشی جدید خود بالاخره توانسته تا کاری را که می‌خواهد، انجام دهد.

به ادعای وب سایت DxOMark دوربین گوگل پیکسل 2 توانست بهترین امتیاز دوربین را در بین گوشی‌های هوشمند به دست آورد. این وب سایت به دوربین گوگل پیکسل 2 امتیاز بالای 98 را داده است. گوگل پیکسل 2 با این امتیاز توانست تا گوشی‌های آیفون 8 پلاس و سامسونگ گلکسی نوت 8 را پشت سر بگذارد.


بیشتر بخوانید:

دوربین آیفون ۸ پلاس بیشترین امتیاز را در DxOMark بدست آورد


دوربین گوشی‌های پرچمدار این دو برند بزرگ از DxOMark امتیاز 94 را به دست آوردند و اکنون دوربین گوگل پیکسل 2 رکورد این دو گوشی هوشمند را شکسته است. یکی از دلایلی که گوگل پیکسل 2 توانسته است تا چنین امتیاز بالایی را برای خود کسب کند، به توانایی گرفتن تصاویر با محدوده داینامیکی گسترده و حفظ بالای جزئیات در تصاویر ثبت شده دوربین این گوشی بازمی‌گردد.

DxOMark همچنین می‌گوید که این امتیاز به عملکرد فلاش، اثر بوکه خوب، جداسازی مناسب موضوعات و همچنین ویژگی تثبیت کننده تصویر نوری یا همان لرزشگیر اپتیکال آن مربوط است. شاید جای سوال باشد که چگونه با وجود یک دوربین تک سنسور، گوگل پیکسل 2 می تواند برخی ویژگی‌های یک دوربین دوگانه را شامل شود.

برای پاسخ به این سوال باید گفت که ویژگی‌های دوربین همچون اثر بوکه در این اسمارت فون بیشتر از آن که به مشخصات سخت افزاری آن ربط داشته باشد به ویژگی‌های نرم افزاری این دستگاه مربوط است. با این وجود، اگر به دنبال یک دوربین خوب در بین گوشی‌های هوشمند هستید، مسلما در حال حاضر گوگل پیکسل 2 می‌تواند بهترین گزینه باشد.

.

منبع: ubergizmo

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر