;
coinex

ورود یک اپلیکیشن تاکسی یاب خارجی به بازار ایران؛ اپلیکیشن ماکسیم

ورود یک اپلیکیشن تاکسی یاب خارجی به بازار ایران؛ اپلیکیشن ماکسیم
تب اپلیکیشن های تاکسی یاب در بازار ایران تمامی ندارد. پس از ورود قدرتمند اسنپ و تپسی اکنون نوبت به یک اپلیکیشن در خواست خودرو دیگر است تا در بازار ایران خودنمایی کند.

ایسنا به نقل از “ار. ب. کا” گزارش می کند که سرویس سفارش آنلاین تاکسی یاب ماکسیم با شروع تبلیغات خود در وب سایت‌های مختلف ایرانی، به زودی کار خود را در کشورمان آغاز خواهد کرد. تهران اولین مقصد برای ورود این سرویس آنلاین است.

پاول استنیکوف نماینده این شرکت در ایران می‌گوید که سرویس تاکسی یاب آنلاین ماکسیم گواهی‌های لازم برای کار در ایران را دریافت کرده و پاییز امسال زمانی است که این شرکت کار خود را به طور رسمی در کشورمان آغاز خواهد کرد.

این شرکت روسی تاکنون در 200 شهر روسیه فعالیت خود را آغاز کرده و در کشورهای دیگری همچون بلاروس، تاجیکستان، قزاقستان، اوکراین، گرجستان و بلغارستان نیز ورود کرده است.

اپلیکیشن ماکسیم

استنیکوف می‌گوید که سفارش تاکسی آنلاین از شرکت ما، از طریق اپلیکیشن‌های ماکسیم که در اندروید و آی او اس در دسترس هستند، انجام خواهد شد و جالب اینجاست که سفارش برای درخواست خودرو مدتی بعد از طریق تلفن نیز امکان پذیر خواهد بود.

او در ادامه توضیح داد که این شرکت روسی برای جابه‌جایی مسافران در ایران، تعرفه‌های ویژه‌ای خواهد داشت و البته با ویژگی‌های جذابی به ایران خواهد آمد. به عنوان مثال می‌توان به وجود رانندگان زن برای انتقال مسافران خانم در ایران اشاره کرد.


بیشتر بخوانید:

جنگ تاکسیرانی با اسنپ و تپسی همچنان ادامه دارد


هنوز اطلاعات بیشتری منتشر نشده است، اما شاید ورود این اپلیکیشن تاکسی یاب به ایران زنگ خطری باشد برای شرکت‌های ایرانی چون اسنپ و تپسی که مدتی است کار خود را آغاز کرده و البته بر سر راه خود هنوز مشکلات فراوانی را تجربه می کنند. این شرکت روسی با وجود تجربیات بین المللی در کشورهای مختلف، می تواند رقیب سرسختی برای شرکت‌های ایرانی باشد.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر