;
coinex

خودرو الکتریکی تسلا مدل 3 با پیش بینی برنامه تولید فاصله زیادی دارد

خودرو الکتریکی تسلاخودرو الکتریکی تسلا مدل 3 مطابق چارت پیشبینی تولید کارخانه پیشروی نداشته است، در ادامه دلایل این تحلیل را مشاهده می کنید.

شرکت تسلا از معتبر ترین کارخانه های تولید اتومبیل الکتریکی است. این شرکت قصد داشت با عرضه مدل 3 بازار را قبضه کند. این اولین خودرو الکتریکی است که این کارخانه به صورت انبوه تولید می کند. تسلا در مرحله نخست قصد داشت 1600 واحد اتومبیل الکتریکی مدل 3 را تا ماه سپتامبر تولید کند. سپس با دریافت گسترده سفارشات و افزایش سقف تولید به صد‌ها هزار واحد، بازار را تحت تاثیر قرار دهد؛ اما متاسفانه از هدف گذاری اولیه خود فاصله زیادی دارد.

به گفته رییس شرکت تسلا، ایلان ماسک در جولای، سی مشتری اول این کارخانه، اتومبیل خود را در این ماه دریافت می کنند. او اشاره کرد که تولید این کارخانه به صورت انفجاری خواهد بود به صورتی که در ماه آگوست (تیر) 100 واحد و در ماه سپتامبر 1500 واحد اتومبیل الکتریکی مدل 3 تسلا تولید خواهد شد.

این در حالیست که تا کنون تنها موفق به تولید 260 عدد اتومبیل الکتریکی مدل 3 شده اند. با توجه به گفته پیشین ایلان ماسک، در سه چهارم نخست زمان تعیین شده باید 1630 واحد خودرو الکتریکی تولید می شد که 84 درصد از پیشبینی صورت گرفته عقب است.

چرا این کمپانی موفق نشد با سرعتی که پیشبینی کرده بود دست به تولید بزند؟ تسلا گفته است این عدم موفقیت به دلیل تنگناهای تولید این محصول بوده در عین حال برخی زیر مجموعه های تولید، نظیر کارخانه کالیفرنیا و کارخانه تولید باطری نوادا از تحویل به موقع سفارشات بازمانده اند.

همچنین تسلا افزود، هیچ مشکل بنیادی در طی مراحل تولید یا زنجیره تولید مدل 3 اتومبیل الکتریکی تسلا وجود ندارد. بنابرین باید امیدوار باشیم میزان تولید در ماه های آتی بهبود یابد. تسلا در سه ماهه منتهی به سپتامبر (شهریور)، 25336 خودرو الکتریکی تولید کرده است که به نسبت 3 ماهه دوم سال با توجه به تولید 25708 اتومبیل الکتریکی، 1.5 درصد کاهش در تولید داشته است.

 

منبع : Ubergizmo

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر