;
coinex

امکان ترجمه با هدفون بی سیم گوگل پیکسل بادز می‌تواند دنیا را تغییر دهد (تماشا کنید)

امکان ترجمه با پیکسل بادز (هدفون‌ بی‌سیم گوگل پیکسل) می‌تواند دنیا را تغییر دهدشب گذشته در مراسم معرفی محصولات گوگل و همراه با معرفی هوش مصنوعی، ویژگی‌های واقعیت افزوده، دوربین پیشرفته گوشی هوشمند پیکسل 2 و دستیار هوشمند خانگی گوگل، هدفون بی‌سیم گوگل پیکسل با نام پیکسل بادز نیز معرفی شد که امکان ترجمه هم‌زمان دارد.

پیکسل بادز هدفون جدید و بی‌سیم شرکت گوگل است که در رقابت با ایرپادهای اپل و سامسونگ گیر ایکس تولید شده است. اما نقطه تمایز این محصول با رقبای خود در امکان ترجمه هم‌زمان در پیکسل بادز است که بدین وسیله کاربران می‌توانند در لحظه به وسیله‌ی موتور ترجمه قدرتمند گوگل 40 زبان مختلف را به یکدیگر ترجمه کند.

نحوه عملکرد این قابلیت نیز بدین شکل است: هر یک از طرفین به زبان خود صحبت می‌کند؛ کافی است که یک طرف از پیکسل بادز استفاده کند و طرف دیگر از یک گوشی هوشمند پیکسل، سپس هریک با زبان خود صحبت می‌کنند اما ترجمه‌ی آن را برای دیگر پخش می‌شود.

این ویژگی به نظر فوق‌العاده می‌رسد و در نمایش معرفی نیز عملکرد خوبی داشت. البته که در شرایط واقعی با مشکلات بیشتری مواجه خواهد بود اما برای شروع بسیار جذاب است و امکان پیشرفت فراوانی دارد. در حال حاضر امکان ترجمه خوب و کامل جملات پیچیده با این سیستم وجود ندارد اما دو نفر با زبان‌های مختلف از این طریق به خوبی می‌توانند با یکدیگر یک مکالمه‌ی ساده داشته باشند. امکان ترجمه با پیکسل بادز قدم بعدی در تکامل ویژگی ترجمه‌ی گوگل است و امیدواریم روزی این پیشرفت به حالت ایده‌آل خود برسد.

منبع: phonearena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر