;
coinex

موجودی تمام گوشی‌های وان پلاس 5 در انبار رو به اتمام است؛ آیا وان پلاس 5T در راه است؟

موجودی تمام گوشی‌های وان پلاس 5 در انبار رو به اتمام است؛ آیا وان پلاس 5T در راه است؟
وان پلاس 5 یکی از گوشی‌های هوشمند پرچمدار بازار حال و حاضر جهان است، این گوشی با قیمتی بین 460 تا 580 دلار در بازارهای مختلف جهان به فروش می‌رسد. اکنون به نظر می‌رسد که مدل وان پلاس 5T این کمپانی نیز در راه است!

با خرید وان پلاس 5 شما بدون شک صاحب یک گوشی قدرتمند هستید که به یک دوربین دوگانه، یک سنسور اثر انگشت سریع و یک نمایشگر سوپر آمولد مجهز است. این گوشی می‌تواند یک معامله ایده‌آل برای شما باشد.

با این حال، طی چند ساعت گذشته نمایندگی این برند چینی در ایالات متحده، دیگر قادر به خرید این گوشی هوشمند نبوده است. در حقیقت، تمامی موجودی نسخه های مختلف وان پلاس 5 در بازار تمام شده و موجودی آن در برخی بازارها نیز بسیار محدود است. بر این اساس، برخی منابع ادعا می‌کنند که این کمپانی به دنبال معرفی مدل جدید دیگری است که می‌تواند وان پلاس 5T باشد.

وان پلاس 5

سال گذشته این کمپانی چینی گوشی وان پلاس 3 را در اواسط ماه ژوئن 2016 معرفی کرد و دقیقا پنج ماه بعد، یعنی در اواسط ماه نوامبر 2016 از گوشی وان پلاس 3 تی (Oneplus 3T) رونمایی کرد. امسال نیز وان پلاس، مدل وان پلاس 5 را در اواسط ماه ژوئن معرفی کرد و از این رو ممکن است که وان پلاس 5T را نیز به زودی عرضه کند.


بیشتر بخوانید:

تماشا کنید: جعبه گشایی گوشی وان پلاس ۳T در یک هواپیمای جنگنده!


شاید دانستن این موضوع نیز خالی از لطف نباشد؛ کمپانی اوپو متعلق به غول چینی بی بی کی الکترونیکس (BBK Electronics) است. این کمپانی برند معروف دیگری چین یعنی ویوو را نیز در اختیار دارد. جالب اینجاست که این دو برند معروف گوشی‌ساز چینی در کنار کمپانی وان پلاس، سه راس قدرتمند مثلث کمپانی بزرگ BBK را تشکیل می‌دهند.

ویوو و اوپو به تازگی به سمت طراحی گوشی های بدون حاشیه حرکت کرده‌اند و از این رو، در حال تبدیل شدن به دو کمپانی محبوب در چین هستند. محصولات این دو کمپانی معمولا در بخش بالای گوشی‌های میان رده بازار خودنمایی می‌کنند.

وان پلاس 5

برای اینکه کمی با طراحی وان پلاس 5 تی آشنا شوید، شاید بد نباشد که نگاهی به مدل‌های اوپو اف 5 و یا ویوو ایکس 20 بیندازید، زیرا این گوشی نیز می تواند از زبان طراحی مشابهی با این دو گوشی پیروی کند.

با نگاهی به تاریخ عرضه مدل‌های کمپانی وان پلاس که مدل وان پلاس 3 را در ژوئن 2016 معرفی کرد و پنج ماه بعد مدل وان پلاس 3 تی را به نمایش گذاشت، می‌توان انتظار داشت که به زودی مدل وان پلاس 5 تی نیز به بازار راه پیدا کند.


بیشتر بخوانید:

بررسی وان پلاس ۵ از دیدگاه تکرادار


از زمان عرضه وان پلاس 5 چیزی در حدود چهار ماه گذشته و تنها یک ماه دیگر تا نوامبر باقی است. با توجه به شواهد موجود، این کمپانی قبل از راه‌اندازی مدل وان پلاس 6 در سال آینده، از مدل وان پلاس 5 تی رونمایی خواهد کرد. منتظر باشید.

.

منبع: igeekphone

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر