;
coinex

طراحی مفهومی گوشی هوشمند ایسوس مخصوص گیمرها

طراحی مفهومی گوشی هوشمند ایسوس مخصوص گیمرهابه تازگی یک طراحی مفهومی از گوشی هوشمند ایسوس مخصوص گیمرها در اینترنت منتشر شده که امید می‌رود حقیقتا این دستگاه نیز به همین شکل تولید شود. طراحی این دستگاه نیز نشان از این دارد که هدف دستگاه جلب نظر گیمرها است.

از آنجایی که شرکت ایسوس برند مخصوص ROG یا جمهوری گیمرها را در زمینه‌ی کامپیوترهای خانگی برای این گروه مشتریان توسعه داده است، پیش‌بینی شده که این گوشی هوشمند جدید نیز تحت همین برند و با نام ایسوس Z3 ونوم تولید شود. گفته شده که این محصول در سه رنگ مشکی، قرمز و نقره‌ای تولید خواهد شد. بدنه‌ی این محصول کاملا از فلز ساخته خواهد شد و چهار اسپیکر در پنل جلویی گوشی بکار گرفته می‌شود. به لحاظ سخت‌افزاری نیز احتمالا به اندازه‌ای قدرتمند خواهد بود که توقع گیمرها را کامل برآورده کند.

گفته شده که یک دوربین دوگانه‌ی 12 مگاپیکسلی در پشت و یک دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی در پنل جلویی گوشی بکار گرفته خواهد شد. هردوی این دوربین‌ها به فلش مجهز خواهند بود اما فلش دوربین اصلی دوگانه بوده و همچنین از فوکوس لیزری نیز بهره خواهد برد. به علاوه گفته شده که سنسور اثرانگشت این دستگاه نیز در پنل پشتی قرار می گیرد. تاریخ خاصی برای عرضه‌ی این گوشی هوشمند عنوان نشده است.

پردازنده‌ی گوشی Z3 ونوم، اسنپدارگون 845 مجهز به پردازنده‌ی گرافیکی آدرنو 630 خواهد بود.
ایسوس Z3 ونوم

در زمینه‌ی دیگر مشخصات داخلی احتمالا این گوشی هوشمند ایسوس مخصوص گیمرها از بروزترین سخت‌افزار ممکن بهره خواهد برد که در هیچ یک از گوشی‌های هوشمند ایسوس وجود ندارد. گفته شده این محصول به نمایشگر آمولد 6 اینچی با رزولوشن 2K مجهز شده و این نمایشگر توسط شیشه گوریلا گلس 6 محافظت می‌شود. انرژی مورد نیاز این محصول توسط یک باتری قابل جدا شدن 5000 میلی‌آمپری تامین می شود و به احتمال فراوان سیستم‌عامل این محصول اندروید 8.0 اوریو بوده که رابط کاربری ZenUI نیز بر روی آن بکار گرفته خواهد شد. پردازنده‌ی گوشی Z3 ونوم، اسنپدارگون 845 مجهز به پردازنده‌ی گرافیکی آدرنو 630 است. 8 گیگابایت حافظه‌ی رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی نیز احتمالا این مجموعه‌ی پردازشی را همراهی خواهند کرد.

.

منبع: androidheadlines

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر