;
coinex

تصاویر لپ تاپ دل ایکس پی اس 13 مدل 2018 با طراحی و رنگ های جدید منتشر شد

تصاویر لپ تاپ دل ایکس پی اس 13 مدل 2018 با طراحی و رنگ های جدید منتشر شدتصاویری از نسخه بازطراحی شده لپ تاپ دل ایکس پی اس 13 مدل 2018 در رنگ های سفید و رزگلد منتشر شد. DELL قصد دارد در نمایشگاه لوازم مصرفی الکترونیکی 2018 (CES 2018) از این لپ تاپ رونمایی کند.

نمایشگاه لوازمن مصرفی الکترونیکی هرساله در ماه ژانویه (دی ماه) برگزار می شود و میزبان بسیاری از برندها، شرکت ها، گجت ها و تکنولوژی های جدید است. بسیاری از شرکت های بزرگ و کوچک، این رویداد بزرگ را برای معرفی محصولات جدید خود انتخاب می کنند؛ کمپانی دل نیز قصد دارد نسخه جدید لپ تاپ دل ایکس پی اس 13 مدل 2018 خود را در این رویداد معرفی کند.

این لپ تاپ به نمایشگر اینفینیتی اج (InfinityEdge) دل مجهز شده و یک لولای 360 درجه ای برای آن در نظر گرفته شده است. این کمپانی همچنین تغییرات بزرگی را در اتصالات این دستگاه ایجاد کرده است. نسخه جدید به یو اس بی نوع سی و اسلات میکرو اس دی مجهز شده است. دوربین وب نیز زیر نمایشگر قرار گرفته است.

در نواحی که برای قرار گرفتن دستان کاربر طراحی شده، به جای لاستیک از شیشه استفاده شده است. گفته می شود لپ تاپ جدید دل از پردازنده جدید اینتل کیبی لیک (Kaby Lake)، حافظه رم 8 گیگابایتی و حافظه داخلی 256 گیگابایتی برخوردار خواهد شد.

لپ تاپ دل ایکس پی اس 13 مدل 2018
لپ تاپ دل ایکس پی اس 13 مدل 2018

.

منبع: nextpowerup

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر