;
coinex

نسخه Enterprise گوشی های نوت 8 و اس 8 نیز معرفی شدند

نسخه Enterprise گوشی های نوت 8 و اس 8ظاهرا شرکت سامسونگ می خواهد با عرضه نسخه Enterprise گوشی های نوت 8 و اس 8 و اضافه کردن ویژگی های جدید، کاربران سخت گیر تر را نیز به سمت خود جذب کند. برای بررسی بیشتر این موضوع در ادامه با تکراتو همراه باشید:

گوشی گلکسی نوت 8 همانند براداران سری اس خود یعنی گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس که اوایل امسال به بازار آمده بودند، یکی از گران قیمت ترین گوشی‌های هوشمند اندرویدی موجود در بازار است. در هر حال، اگر این گوشی‌ها در عمل مفید واقع شده و بتوانند رضایت مشتریان خود را جلب کنند، در دنیای کسب و کار امروز، هیچکدام از این دو گوشی گران به حساب نمی‌آیند.

لازم است نکته جالبی را برای شما مطرح کنیم، سامسونگ در تلاش است تا با عرضه یک نسخه دیگر از گوشی‌های مدل گلکسی نوت 8 و اس 8، این برندهای محبوب را همچنان و با قدرت بیشتری در عرصه بازار حفظ کند. مشخصات سخت افزاری و عملکرد این گوشی‌ها تقریباً مشابه مدل‌های پیشین خود هستند و تنها تفاوت آن‌ها با مدل‌های قبلی تفاوت‌های کوچک نرم افزاری اعلام شده است.

اول از همه، این گوشی مجوز پیکربندی Knox و به‌روزرسانی‌های OTA را دریافت خواهند کرد. سامسونگ مدعی است که هر دو گوشی تا سه سال آینده به صورت ماهانه و مداوم بسته‌های امنیتی سامسونگ را دریافت کرده و از خدمات امنیتی آن بهره خواهند برد. علاوه بر این‌ها، این شرکت کره‌ای تصمیم دارد تا گارانتی این محصولات تجاری را به مدت 3 سال افزایش داده تا این مورد هم به یکی دیگر از عوامل انگیزشی برای کاربرانی که مایل به خرید این مدل‌ها هستند، بدل شود. لازم به ذکر است که گارانتی مدل‌های معمولی 2 سال است.

نسخه Enterprise گوشی های نوت 8 و اس 8 از هم اکنون در کشور آلمان از طریق اپراتور Tech Data Mobile در دسترس و قابل خریداری است. بر اساس گمانه زنی‌ها به نظر می‌رسد که به زودی و به صورت گام به گام این گوشی‌ها به سایر نقاط اروپا نیز صادر شده، اما در حال حاضر نمی‌توان با قاطعیت در این مورد صحبتی به میان آورد.

نظر شما در مورد این ایده شرکت سامسونگ چیست؟ آیا شما حاضر هستید تا برای ویژگی‌هایی که گفته شد هزینه بیشتری بپردازید و این نسخه‌ها را به جای نسخه‌های معمولی خریداری کنید؟ نظرات خود را با ما و کاربران تکراتو در میان بگذارید.

.

منبع : phoneArena

 

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر