;
coinex

گوگلی‌ها از تصمیم این کمپانی برای حذف جک هدفون در گوشی‌های گوگل پیکسل 2 دفاع کردند!

گوگلی‌ها از تصمیم این کمپانی برای حذف جک هدفون در گوشی‌های گوگل پیکسل 2 دفاع کردند!
اوایل این هفته تعدادی از گوگلی‌ها در فاروم رسمی محصولات این کمپانی، درباره حذف جک هدفون در گوشی‌های گوگل پیکسل 2 توضیحاتی دادند و از این تصمیم غول موتورهای جستجو برای حذف این ویژگی دفاع کردند.

اورین هنکاک (Orrin Hancock )، مدیر انجمن گوگل، به جای جک هدفون 3.5 میلی‌متری، کاربران را به پورت یو اس بی نوع C ارجاع داده و می‌گوید که مانتین ویوو حذف جک هدفون 3.5 میلیمتری را به عنوان یک استاندارد قدیمی‌تر، برای تجربه شنیداری بهتر کاربران انجام داده است.

همین فرد در ادامه توضیح می دهد که حذف جک هدفون به منظور حرکت این کمپانی به سمت استفاده از نمایشگرهای بدون حاشیه در محصولات آینده این کمپانی صورت گرفته است؛ چرا که نگه داشتن این درگاه در طراحی چنین گوشی‌هایی، کار را برای سازندگان سخت‌تر خواهد کرد.

کارکنان گوگل در پاسخ به سوال برخی کاربران که با این شیوه نمی توان هم‌زمان گوشی گوگل پیکسل 2 را شارژ کرد و به موسیقی گوش داد، می‌گویند که استفاده از دانگل‌ها یا هدفون و ایربادهای بلوتوثی می‌تواند بهترین راه حل باشد.

منتقدان این کار معتقدند که گوگل فضای کافی برای قرار دادن جک هدفون 3.5 میلی‌متری در گوشی های گوگل پیکسل 2 و گوگل پیکسل 2 ایکس ال را در اختیار داشته است، مخصوصا با توجه به اینکه گوگل از این ویژگی در گوشی های نسل اول این مدل استفاده کرده است.

مسخره کردن اپل و حذف جک هدفون در گوشی‌های گوگل پیکسل 2

برخی از مشتریانی که از این تصمیم گوگل ناراضی هستند، با صراحت به این نکته اشاره می کنند که این کمپانی سال گذشته هنگامی که گوگل پیکسل و گوگل پیکسل ایکس ال را با جک هدفون 3.5 میلی‌متری معرفی کرد، اپل را به خاطر حذف این ویژگی از گوشی‌های آیفون 2016 به باد تمسخر گرفت و دقیقا یکسال بعد گوگل از دو دستگاه جدیدی رونمایی می‌کند که فاقد جک هدفون 3.5 میلیمتری است!

حذف جک هدفون در گوشی‌های گوگل پیکسل 2

هر چند که با وجود یک دانگل  پورت یو اس بی نوع C کاربران می‌توانند با هدفون‌هایی مجهز به جک 3.5 میلی‌متری به این گوشی وصل شوند، اما گوگل پیکسل 2 و پیکسل 2 ایکس ال بدون هرگونه جک هدفون و یا هر لوازم جانبی مربوط به آن، عرضه می‌شوند.


بیشتر بخوانید:

آیا هدفون های بلوتوثی آزاردهنده اند؟


کسانی که بخواهند لوازم جانبی این ویژگی را تهیه کنند، باید حداقل برای خرید آن چیزی در حدود 20 دلار هزینه کرده و جالب اینجاست که هنوز مشخص نیست تا چه زمانی این قیمت این آداپتورها ثابت باقی خواهد ماند.

سفارش برای خرید گوشی‌های گوگل پیکسل 2 از هم اکنون در حال انجام است و در نوزدهم اکتبر (27 مهر ماه) عرضه رسمی آن آغاز خواهد شد.

.

منبع: androidheadlines

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر