;
coinex

اوکیتل کا 8000 ؛ یک گوشی دیگر از این برند با باتری بزرگ

اوکیتل کا 8000 ؛ یک گوشی دیگر از این برند با باتری بزرگ
مشخصات گوشی جدید دیگری از برند اوکیتل منتشر شد. این دستگاه با عنوان اوکیتل کا 8000 راهی بازار خواهد شد. در اولین برخورد با نام این گوشی، می‌توان حدس زد که ظرفیت باتری این گوشی چقدر است.

اوکیتل عموما به عنوان برندی شناخته می‌شود که گوشی های هوشمند خود را با یک باتری بزرگ تولید می‌کند. کا 8000 اوکیتل نیز از این قاعده مستثنی نبوده و با یک باتری بزرگ 8 هزار میلی‌آمپر ساعتی خودنمایی می‌کند. باتری که غیر قابل تعویض خواهد بود.

باتری این دستگاه از شارژ سریع 9 ولت دو آمپر پشتیبانی می کند. به ادعای اوکیتل، باتری بزرگ 8 هزار میلی‌امپر ساعتی در اوکیتل K8000 حداکثر می‌تواند تا 5 روز این گوشی را روشن نگه دارد، البته این زمان به کاربر پرکار و یا کم کار نیز بستگی دارد.

اوکیتل در این مدل یک حرکت رو به جلو داشته است. نمایشگر اوکیتل کا 8000 یک صفحه نمایش آمولد 5.5 اینچی اچ دی با رزولوشن 720 در 1280 پیکسل است و فرق آن با دیگر محصولات این کمپانی، همین استفاده از پنل آمولد به جای پنل ال سی دی است.

اوکیتل K8000

سیستم عامل این گوشی آلومینیومی، اندروید با طعم نوقا بوده که مدیریت نرم افزاری این دستگاه را انجام خواهد داد. اوکیتل کا 8000 یک حافظه رم 4 گیگابایتی را در اختیار کاربران می گذارد و 64 گیگابایت حافظه داخلی دارد. یک دوربین دوگانه در پنل پشتی این گوشی هوشمند دیده می‌شود. ماژول دوربین ترکیبی از دو سنسور 16 مگاپیکسل + 2 مگاپیکسل بوده که با چینش عمودی خودنمایی می‌کنند.

اوکیتل K8000

برای دوست‌داران سلفی نیز یک دوربین 13 مگاپیکسلی در پنل جلویی در نظر گرفته شده است. پردازنده ای که به این دستگاه قدرت می دهد، یک پردازنده مرکزی هشت هسته‌ای 64 بیتی مدیاتک MT6750T است که با سرعت کلاک 1.5 گیگاهرتز داده‌ها را پردازش می‌کند. سنسور اثر انگشت نیز در پنل جلویی و در زیر صفحه نمایش دیده می شود.

اوکیتل K8000

این تقریبا تمامی اطلاعاتی است که از این دستگاه منتشر شده، هنوز زمانی برای تاریخ عرضه آن اعلام نشده است، اما با توجه به این که مشخصات زیادی از آن منتشر شده، احتمالا اوکیتل به زودی آن را معرفی و سپس عرضه خواهد کرد. این دستگاه در سه رنگ مخلف مشکی، آبی و طلایی در دسترس خواهد بود.

.

منبع: androidheadlines

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر