;
coinex

تصاویری واقعی از آیفون ایکس اپل منتشر شد

تصاویری واقعی از آیفون ایکس اپل منتشر شد
با رونمایی از آیفون ایکس اپل، این کمپانی اعلام کرد که در 27 اکتبر (5 آبان ماه) پیش فروش این گوشی جدید را آغاز خواهد کرد. اکنون قبل از رسمی شدن زمان پیش فروش این دستگاه، تصویری واقعی از آیفون ایکس در فضای مجازی خودنمایی کرد.

سه تصویر و یک ویدیوی 9 ثانیه‌ای که در ردیت به اشتراک گذاشته شده، تصاویری واقعی از آیفون ایکس را نشان می‌دهد. اولین عکس، صفحه قفل شده آیفون ایکس را به نمایش گذاشته و دومین عکس، تصویری از صفحه اصلی این دستگاه را نمایش می دهد.

در زیر صفحه قفل شده آیفون ایکس یک متن محرمانه وجود دارد که احتمالا بیلت خاصی از سیستم عامل آی او اس است. این موضوع می‌توان بیانگر آن باشد که این تصاویر توسط یکی از کارکنان اپل در اینترنت به اشتراک گذاشته شده است.

عکس سوم نیز تصویری از پنل پشتی آیفون ویژه اپل را نشان می‌دهد. طراحی زیبا با دوربینی دوگانه که از چینش عمودی سنسورها برخوردار است، خودی نشان می دهد.

پنل پشتی آیفون ایکس اپل
پنل پشتی آیفون ایکس اپل

طراحی خاص آیفون ایکس با وجود رنگ‌بندی مشکی تیره‌ای که در این عکس‌ها دیده می‌شود، بسیار جلب توجه می‌کند. تقریبا تمام پنل جلویی در خدمت صفحه نمایش آن بوده و رنگ‌های به نمایش درآمده بر روی آن، در نهایت درخشندگی خودنمایی می‌کنند.

پیش فروش این دستگاه از اواخر ماه جاری میلادی آغاز خواهد شد و بر اساس اعلام اپل، در تاریخ سوم نوامبر (12 آبان ماه) به طور رسمی آغاز می‌شود. گزارش‌های اخیر حاکی از آن است که اپل در اولین مرحله از عرضه این اسمارت فون، دستگاه‌های کمی را روانه بازار خواهد کرد. دلیل آن نیز،مشکلی عنوان شده که اپل در ساخت دوربین‌های TrueDepth با آن مواجه شده است.

مشکل در وجود تولید انبوه این دوربین‌ها، گویا کوپرتینو را واردار کرده تا اعلام رسمی تاریخ فروش این دستگاه را تغییر دهند. برخلاف گفته‌های قبلی مسوولین این شرکت برای عرضه در سوم نوامبر، گزارش‌ جدیدی منتشر شده که ادعا می‌کند اولین محموله از گوشی‌های آیفون ایکس حدود 1 میلیون دستگاه خواهد بود که در ماه دسامبر (اواسط آذرماه) راهی بازارهای جهانی خواهد شد.


بیشتر بخوانید:

عرضه اولین سری از گوشی‌های آیفون ایکس اپل تا ماه دسامبر به تعویق می‌افتد!


برخی گزارش‌ها حتی به تاریخ‌های دورتری نیز اشاره داشته‌اند. فوریه یا نوامبر سال آینده میلادی، زمانی است که شایعات اخیر آن را برای عرضه آیفون X مناسب دانسته‌اند. در هر صورت اگر اپل نتواند که اولین فروش خود را در سوم نوامبر (5 آبان) انجام دهد، مطمئنا اعلامیه‌های این شرکت در خصوص تاخیر در حمل و نقل این مدل، در اواخر همین ماه میلادی منتشر خواهد شد.

آیفون ایکس اپل نسخه ویژه‌ای از آیفون های 2017 این شرکت آمریکایی است که به مناسبت دهمین سالگرد تولد آیفون، تولید شد. این دستگاه در دو نسخه مختلف به فروش خواهد رسید. قیمت نسخه 64 گیگابایتی آیفون ایکس 999 دلار اعلام شده و گفته می شود که مدل 256 گیگابایتی آن با برچسب قیمت 1199 دلار در بازار معامله خواهد شد.

.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر