;
coinex

پرده سینمای LED سامسونگ در راه سالن‌های سینمای تایلند

پرده سینمای LED سامسونگ در راه تایلند سامسونگ اعلام کرد که نمایشگرهای پرده سینمای LED خود را در کشورهای بیشتری راه‌اندازی خواهد کرد که جدیدترین آن‌ها تایلند بوده است.

پرده سینمای ال ای دی سامسونگ به سالن پاراگون سینپلکس در بانکوک تایلند خواهد رسید که در این راه با گروه سینپلکس تایلند همکاری کرده است.

روز 5 اکتبر در بانکوک کمپانی سامسونگ الکترونیک طی مراسمی آغاز همکاری خود با گروه سینپلکس را اعلام کرد. این شرکت بزرگ‌ترین کمپانی سینما در تایلند بوده که بیش از 110 سالن سینما و 668 پرده سینمایی را توسعه داده است. طی همکاری گروه سینپلکس با سامسونگ یک سالن سینمای 200 نفری را به پرده سینمای LED سامسونگ مجهز خواهد کرد. در طول سال آینده سالن‌های سینمای پیشرفته‌ی بیشتری تحت این قرارداد توسعه خواهد یافت.

رشد مستمر صنعت سرگرمی در تایلند زمینه‌ی مستعدی برای پذیرش تکنولوژی‌های جدید سالن‌های سینمایی ایجاد کرده و به همین دلیل تایلند منطقه‌ی ایده آلی برای به‌کارگیری از پرده سینمای LED سامسونگ در جنوب شرقی آسیا است. سالن‌های سینمایی مجهز به پرده سینمای LED سامسونگ تجربه‌ی بصری بی‌نظیری را برای تماشاگران فراهم خواهد کرد که باعث جذابیت هرچه بیشتر سینما برای مشتریان می‌شود.

.

منبع: geeky-gadgets

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر