;
coinex

بک آپ عکس ها در آیفون با فایلز آی او اس 11

بک آپ عکس ها با فایل اپ جدید

بک آپ عکس‌ها به یکی از معضلات جدی کاربران آیفون تبدیل شده بود. اکنون با ارائه فایلز جدید شما می توانید به راحتی از شر این مشکل خلاص شوید.

با افزودن فایلز جدید به نسخه آی او اس 11، در نهایت می توان بک آپ عکس‌ها را به آسانی انجام داد. این پایان راه نیست با این اپلیکیشن شما می توانید نسبت به بک آپ فایل ها، اسناد و دیگر فایل های موجود در تلفن همراهتان اقدام نمایید. علاوه بر این آیفون به کاربران خود راه دیگری برای پشتیبان گیری تصاویر و فایل ها ارائه داده است. زمانی که برای برای اولین با این اپلیکیشن را باز می کنید، با فولدر‌های مختلف که شامل نام نرم افزار های مختلف بک آپ عکس، فایل و… که بر روی تلفن همراه خود نصب کرده اید می شوید. نرم افزار های پشتیبانی شده شامل آی کلود درایو، دراپ باکس و گوگل درایو هستند.

با کمک فایلز شما می توانید به صورت انتخابی نسبت به ذخیره تصاویر از دوربین گوشیتان به فضای ابری بدون اینکه حتی مجبور به خروج از نرم افزار فوتو اپ شوید، اقدام کنید.

قبل از شروع کار با این اپلیکیشن در صورتی که نیاز به بک آپ عکس‌ها در فولدر خاصی دارید، می توانید آنرا در فایلز یا فضای ابری خود بسازید. آی او اس 11 به شما امکان ساخت فولدر در هنگام ذخیره تصاویر را نمی دهد. پس از مشخص نمودن مکان بک آپ عکس‌ها با انجام مراحل زیر می توان برای پشتیبان گیری از تصاویر خود اقدام کنید.

  • عکس مورد نظر خود را باز کنید و بر روی گزینه اشتراک گذاری بزنید. (در صورتی که نیاز به ذخیره چندین عکس دارید، کافیست ابتدا آنها را انتخاب کرده سپس بر روی گزینه به اشتراک گذاری بزنید.
  • در منو بومی اپل بر روی گزینه ذخیره در فایل بزنید.
  • پیغامی برای شما نمایش داده می شود که از شما می خواهد مکان ذخیره تصاویر را مشخص کنید. (در این مرحله فایل اپ به شما امکان ساخت فولدر جدید را نمی دهد، در صورتی که بخواهید تصاویر خود را در فولدر جدیدی ذخیره کنید باید از قبل آنرا بسازید.)
  • بر روی گزینه اضافه نمودن بزنید تا عکس‌های انتخابی در مکانی که مشخص نموده اید ذخیره شوند.

منبع: makeuseof

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر