;
coinex

گوشی قابل انعطاف زد تی ای آکسون مالتی در بنچمارک گیک‌بنچ محک خورد

گوشی قابل انعطاف زد تی ای آکسون مالتی در بنچمارک گیک‌بنچ محک خورد
کمپانی زد تی ای مشغول کار بر روی گوشی هوشمند قابل انعطاف جدیدی است که گفته می‌شود آکسون مالتی (Axon Multy) نام دارد. این گوشی دارای دو صفحه نمایش است و هنگامی که به یک نمایشگر گسترده تبدیل می شود، یک پنل 6.8 اینچی را به نمایش می‌گذارد.

گوشی قابل انعطاف زد تی ای در بنچمارک گیک بنچ محک خورد و بر اساس ماهیت این بنچمارک، برخی از مشخصات آن نیز آشکار شد. این دسستگاه با نام ZTE Z999 در این گیک‌بنچ به چالش کشیده شده است.

بر اساس لیست منتشر شده، گوشی جدید زد تی ای با سیستم عامل اندروید 7.1.2 نوقا در این بنچمارک آزمایش شد. یک تراشه از کوالکام با 4 هسته و سرعت پردازشی 2.0 گیگاهرتز در این دستگاه قدرتنمایی می کند. با وجود این مشخصات می توان حدس زد که پردازنده مورد نظر، اسنپدراگون 821 کوالکام باشد.

این دستگاه با گوشی منعطف سامسونگ فرق خواهد داشت. در واقع زد تی ای دو نمایشگر را در کنار یک محور مرکزی جمع کرده که می‌توانند بر روی یکدیگر قرار بگیرند، اما به نظر می‌رسد که گلکسی ایکس یک گوشی منعطف باشد که نمایشگر ان نیز قابلیت جمع شدن دارد.


بیشتر بخوانید:

گوشی تاشو سامسونگ در سال ۲۰۱۸ وارد بازار می‌شود؛ با یک نمایشگر انعطاف پذیر


گوشی منعطف زد تی ای با سیستم عامل اندروید 7.1.2 نوقا در این بنچمارک آزمایش شد.
بنچمارکی که به زد تی ای آکسون مالتی نسبت داده می‌شود

گوشی زد تی ای آکسون مالتی در آزمون تک هسته ای گیک‌بنچ توانست به امتیاز 1677 برسد و در آزمون چند هسته‌ای این بنچمارک امتیاز 4130 را به دست بیاورد. نتایج منتشر شده از آزمون‌های تک هسته‌ای و چند هسته‌ای، تا حدودی شبیه به دیگر گوشی های مجهز به تراشه اسنپدراگون 821 است.

رولاند کوانت (Roland Quandt)، فاش کننده معروف خبرهای تکنولوژی، این بنچمارک را به اشتراک گذاشت و تایید کرد که رزولوشن صفحه نمایش آن 1080 در 1920 پیکسل یا همان کیفیت تصویری فول اچ دی است.

زد تی ای رویدادی را برای هفدهم اکتبر در شهر نیویورک برنامه رسزی کرده و انتظار می‌رود دستگاهی که در آن روز خودنمایی می‌کند، همین زد تی ای آکسون مالتی باشد. این گوشی هوشمند قابل انعطاف به طور انحصاری در ایالات متحده توسط اپراتور AT&T با قیمت 650 دلار عرضه خواهد شد.

.

منبع:

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر