;
coinex

نوبیا زد 17 اس ؛ گوشی جدید زد تی ای با ویژگی‌هایی جذاب

نوبیا زد 17 اس ؛ گوشی جدید زد تی ای با ویژگی‌هایی جذاب
گفته می‌شود که نوبیا احتمالا در روز دوازدهم اکتبر (20 مهرماه) از گوشی جدید خود رونمایی کند. گوشی هوشمندی که نوبیا زد 17 اس (Nubia Z17s) نام دارد.

اگر شایعات منتشر شده درباره این دستگاه را باور کنیم، باید شاهد یک نمایشگر بدون حاشیه در آن باشیم. این گوشی به تازگی تاییدیه تنا را به دست آورد. نوبیا زد 17 اس در آژانس رگولاتوری چین با شماره سریال Nubia NX595J خودی نشان داد و البته ویژگی‌های جالبی نیز در لیست مشخصات آن دیده شد.

در لیست تنا هم مشخصاتی از این دستگاه منتشر شد و هم تصویری از آن به نمایش درآمد، اما به دلیل آن که نمایشگر خاموش است، متاسفانه به طور دقیق نمی توان دید که حاشیه‌های اطراف صفحه نمایش تا چه اندازه گسترش یافته است.

همان طور که در تصاویر منتشر شده در تنا می‌بینید، این اسمارت فون از طراحی فلزی شیشه‌ای برخوردار بوده و تمام کلیدهای فیزیکی در سمت راست آن قرار گرفته است. یکی از ویژگی های قابل توجه در نوبیا زد 17 اس وجود چهار سنسور دوربین در آن است. اطلاعات چندانی از پیکره‌بندی سنسورهای آن در دست نیست، اما مطمئنا دو دوربین دوگانه است که یکی در جلو و دیگری در پنل پشتی جای گرفته است (در تصویر تنا کاملا مشخص است).

چیدمان سنسورها در هر دو دوربین دوگانه افقی بوده. در کنار ماژول دوربین پشتی یک فلاش ال‌ای‌دی قرار گرفته و در زیر آن سنسور اثر انگشت دیده می‌شود. پنل پشتی در کناره‌ها با اندکی انحنا طراحی شده و سینی سیم کارت در سمت چپ آن دیده می شود.

بر اساس لیست منتشر شده در تنا، گوشی نوبیا زد 17 اس دارای یک نمایشگر 5.73 اینچی با رزولوشن 1080 در 1920 پیکسل (کیفیت فول اچ دی) بوده و بسته به مدل آن، 6 یا 8 گیگابایت حافظه رم دارد. حافظه رم در دو اندازه 6 و 8 گیگابایتی دیده می‌شود و البته فضای ذخیره سازی داخلی نیز با نسخه‌های 32، 64 و 128 گیگابایت کامل می‌شود.

نوبیا زد 17 اس بدون شک یک گوشی پرچمدار خواهد بود و این موضوع را به آسانی می‌توان از پردازنده آن دریافت. اسنپدراگون 835 با هشت هسته، تمامی پردازش‌های لازم را انجام می دهد. البته این احتمال نیز وجود دارد که زد تی ای بخواهد با قرار دادن یک پردازنده میان رده، قیمت این دستگاه را در محدوده پایین‌تری نگه دارد.

نوبیا زد 17 اس با سیستم عامل اندروید 7.1.1 نوقا از جعبه خارج خواهد شد. سوخت این دستگاه از یک باتری غیرقابل تعویض با ظرفیت 3000 میلی‌آمپگر ساعت تامین می‌شود. این گوشی در اندازه‌های 8.6 در 72.7 در 147.5 میلی‌متر، چیزی در حدود 170 گرم وزن دارد.

با توجه به پهنا و درازای این گوشی، می‌توان گفت که حاشیه‌های باریکی در اطراف آن وجود داشته و شاید نسبت تصویر آن نیز 18 به 9 باشد و این در واقع خلاف آن چیزیست که در لیست تنا گزارش شده است.

.

منبع: androidheadlines

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر