;
coinex

بوکمارک توییت ها ویژگی جدیدی است که با آپدیت جدید توییتر ارائه می‌شود

آپدیت جدید توییتر با ویژگی بوکمارک توییت ها ارائه خواهد شدتوییتر ویژگی جدیدی را با نام Save for Later معرفی کرده که شرایطی برای بوکمارک توییت ها را فراهم می‌کند؛ بدین ترتیب می‌توانید توییت‌های مورد نظر خود را ذخیره کرده و در زمان مناسب، آنها را بخوانید.

بسیاری از توییت‌ها را می‌توان به سرعت خواند؛ بااینحال بسیاری ترجیح می‌دهند که برخی از توییت‌های ارزشمند را ذخیره کرده و بعدها نیز از آنها بهره‌مند شوند. مدتها بود که بسیاری از کاربران ویژگی بوکمارک توییت ها یا Save for Later را درخواست می‌کردند، در همین راستا نیز کمپانی توییتر تصمیم گرفت ابزار بوکمارک توییت ها را در مراسم سالانه‌ی Hack Week معرفی کند. مدیر محصول توییتر، جیسر شاه این ویژگی جدید در پلتفرم توییتر را معرفی کرده و به سرعت یک دمو از این قابلیت را در حساب توییتر خود منتشر کرد.

مدیر محصول توییتر، جیسر شاه این ویژگی جدید در پلتفرم توییتر را معرفی کرده و به سرعت یک دمو از این قابلیت را در حساب توییتر خود منتشر کرد.

اینطور که به نظر می‌رسد، برنامه‌نویسان توییتر قصد دارند آیکون “send via DM” را که در پایین صفحه و سمت راست قرار دارد، با یک منوی شناور جا به جا کنند. این منو آیکون‌های send via DM و Add to Bookmark را در بر خواهد داشت. البته این احتمال وجود دارد که نسخه نهایی دستخوش تغییراتی شود. پس از بوکمارک توییت ها می‌توانید آنها را در لیست تنظیمات بازبینی کنید.

شاه همچنین اعلام کرد که کاربران در حال حاضر و قبل از انتشار این ویژگی، از لایک یا ارسال توییت‌ها برای خودشان از طریق DM استفاده می‌کنند تا به توییت‌های مورد نظر خود در آینده دسترسی داشته باشند. با انتشار ویژگی بوکمارک توییت ها، شرایط بهتری برای کاربران فراهم می‌شود و فرصت خواندن دوباره را آسان‌تر از قبل در اختیارشان قرار می‌دهد.

.

منبع: engadget

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر