;
coinex

گوشی آکسون ام زد تی ای تاییدیه FCC را به دست آورد

گوشی آکسون ام زد تی ای تاییدیه FCC را به دست آورد

گوشی هوشمند جدید زد تی ای مدل آکسون ام خواهد بود که گفته می‌شود از دو نمایشگر مجزا برخوردار است. این دستگاه با شماره سریال ZTE Z999 تاییدیه کمیسیون ارتباطات فدرال (FCC) را کسب کرد.تصویری که در وب سایت FCC منتشر شده، به خوبی گوشی هوشمندی را نشان می‌دهد که طراحی قابل انعطافی را نشان می دهد. البته مفهوم گوشی منعطف و یا گوشی قابل انعطاف شاید به آن معنایی که با گوشی گلکسی ایکس سامسونگ انتظارش را می‌کشیم، تفاوت داشته باشد.

 

بیشتر بخوانید:  گوشی تاشو سامسونگ در سال ۲۰۱۸ وارد بازار می‌شود؛ با یک نمایشگر انعطاف پذیر

 

سامسونگ با مدل گلکسی X خود به دنبال خلق گوشی هوشمندی می‌گردد که نمایشگر آن نیز قابلیت تاشوندگی داشته باشد، اما زد تی آکسون مالتی یا همان گوشی آکسون ام دو نمایشگر دارد که می‌توانند بر روی هم قرار بگیرند. از طراحی شماتیک آن در وب سایت FCC نیز این موضوع به خوبی فهمیده می‌شود.

آکسون ام دارای دو صفحه نمایش فول اچ دی است و در زمانی که صفحات به طور کامل باز شود، یک نمایشگر 6.8 اینچی را در اختیار کاربر قرار می‌دهد. جالب اینجاست که هر دو صفحه نمایش قادر است تا دو برنامه را در آنِ واحد اجرا کند. این می‌تواند ویژگی چندوظیفگی را به سطح جدیدی منتقل کند.

هنوز مشخصات چندانی درباره این دستگاه منتشر نشده است، فقط منابع کمی احتمال وجود اسنپدراگون 820 در ان را بسیار زیاد دانستند. این پردازنده احتمالا توسط 4 گیگابایت حافظه رم پشتیبانی خواهد شد و باتری 3120 میلی‌آمپر ساعتی آن می‌تواند انرژی مورد نیاز روزانه آن را تامین کند.

این دستگاه به احتمال زیاد در هفدهم اکتبر (25 مهرماه) و درست یک روز بعد از رونمایی گوشی‌های هواوی میت 10، معرفی خواهد شد. قیمت آکسون ام زد تی ای باید چیزی در حدود 650 دلار باشد.

ایده ساخت یک گوشی هوشمند قابل انعطاف بر روی کاغذ که ایده بسیار جذابی است، اما باید این ویژگی منحصر به فرد را در زندگی واقعی لمس کرد. در هر صورت این طراحی دارای مزایایی است که نمی‌توان آن را کتمان کرد. به لطف جمع شدن نمایشگرها بر روی یکدیگر، با انتخاب یک دستگاه کوچک در واقع شما یک نمایشگر بزرگ در اختیار گرفته‌اید.

هرچند که با توجه به ماهیت منعطف بودن این دستگاه، نمایشگر 6.8 اینچی آن، چندان هم بزرگ به نظر نمی‌رسد. به عنوان مثال ال جی وی 30 یک نمایشگر 6 اینچی دارد و گلکسی نوت 8 به یک نمایشگر 6.3 اینچی مجهز شده است. با وجود دو صفحه نمایش در آکسون ام زد تی ای انتظار می‌رفت نمایشگر واحد بزرگتری را ببینیم.

.

منبع: androidauthority

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر