;
coinex

جانی آیو، طراح ارشد اپل: آیفون ایکس تنها یک شروع است!

جانی آیو، طراح ارشد اپل، می‌گوید: آیفون ایکس تنها یک شروع است!

آیفون ایکس متفاوت‌ترین گوشی اپل است. این محصول فاقد کلید فیزیکی هوم و نمایشگر حاشیه دار است؛ اما ظاهرا برای کوپرتینو تنها یک نقطه شروع محسوب می‌شود.

جانی آیو (Jony Ive)، طراح ارشد اپل، اخیرا در مصاحبه‌ای با یک سایت ژاپنی به نام بروتوس (Brutus) مطلب زیر را در رابطه با این گوشی هوشمند نقل کرده است:

آیفون ایکس (iPhone X) تنها یک شروع بود. ما قبل از طراحی این محصول با مفاهیمی به نام قاب نمایشگر و نمایشگر سر و کار داشتیم و همیشه می‌خواستیم که این دو جزء را در یک نقطه زمانی با یکدیگر یکپارچه کنیم. اگر که از این نقطه نظر به آیفون ایکس نگاه کنیم، در می‌یابیم که رسیدن به این هدف چندین سال طول کشید، ولی ما در نهایت توانستیم که هدف خود را اجرایی کنیم. ما ایده‌های بسیار خاص‌تری داریم و پروسه‌های تحقیقاتی خود را در مورد این ایده‌ها شروع کرده‌ایم. آیفون ایکس همان فصل شروعی است که اجرای این ایده‌ها را برای ما تسهیل می‌کند.”

آیو در یکی از مصاحبه‌های مطبوعاتی قبلی خود گفته بود که اپل از سال 2012 تا سال 2017 میلادی مشغول طراحی گوشی آیفون ایکس بوده است.

هنوز مشخص نیست که آیفون‌های بعدی اپل چقدر از نظر طراحی و مشخصات داخلی تغییر کنند با وجود این می‌توان گفت گوشی‌های بعدی سازنده آمریکایی به طور کامل با هر آیفونی که تا به امروز وارد بازار شده است، فرق دارند.

 

بیشتر بخوانید:  مراحل طراحی آیفون ۱۰ مشکل‌ترین روند ساخت آیفون در تاریخ اپل بوده است

.

منبع: ubergizmo

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر