;
coinex

مراحل طراحی آیفون 10 مشکل‌ترین روند ساخت آیفون در تاریخ اپل بوده است

مراحل طراحی آیفون 10 مشکل‌ترین روند ساخت آیفون در تاریخ اپل بوده است
گفته می‌شود که آیفون ایکس یا همان آیفون 10 اپل از سوم نوامبر (12 آبان ماه) در بازارهای بین المللی عرضه خواهد شد. این دستگاه یک محصول ویژه است که اپل آن را به مناسبت دهمین سالگرد تولد آیفون معرفی کرد.

شخصی که مسوول طراحی آیفون ایکس اپل بوده است، می‌گوید که اپل برای به پایان رساندن این پروپه بزرگ تمام توان خود را به کار گرفت.

 

 

جانی آیو (Jony Ive)، در مصاحبه‌ای که اخیرا با مجله ژاپنی Casa Brutus انجام داده است، می‌گوید که ساخت آیفون 10 چیزی بیشتر از دو سال زمان برده است. او در این مورد توضیح می‌دهد که ویژگی‌هایی چون فیس آی دی و دوربین TrueDepth نیازمند بررسی‌ها و آزمایشات زیادی بود تا بتواند به خوبی کار خود را انجام دهند.

 

 

جانی آیو معتقد است که مراحل طراحی و ساخت آیفون 10 مشکل‌ترین و سخت‌ترین مراحل ساخت یک گوشی آیفون در تاریخ کوپرتینویی‌ها بوده است. جالب اینجاست که آیو معتقد است عرضه این گوشی در دهمین سالگرد آیفون، بیشتر شبیه به یک اتفاق است. اپا در حقیقت برای دهمین سالگرد آیفون بر روی محصول دیگری کار می‌گرده است!

در مورد اضافه کردن دوربین‌های تشخیص چهره و حذف تاچ آی دی، این مدیر ارشد اپل می‌گوید که شناسایی از طریق اسکن صورت تجربه قابل ملاحظه‌ای را برای کاربر به ارمغان می‌آورد.

آیفون 10 اپل پلی میان طراحی سنتی و طراحی مدرن در آیفون!

آیفون ایکس یا همان آیفون 10 اپل در واقع خروج این غول تکنولوژی از طراحی سنتی آیفون بود. اپل برای اینکه بتواند به چنین محصولی برسد، چالش‌های زیادی را پشت سر گذاشته است. یکی از چیزهایی که باعث تاخیر در عرضه آیفون ایکس شد، مشکل در تولید صفحه نمایش آن بود.

 

 

از ابتدا اپل قصد داشت تا ویژگی تاچ آی دی را حفظ کند، اما برای استفاده از یک نمایشگر تمام صفحه، لازم بود تا این سنسور را به زیر صفحه نمایش منتقل کند؛ اما این پروپه بنا به دلایل نامعلومی شکست خورد. برخی از منابع به نبود دقت بالا در اسکن این نوع از سنسورها اشاره کرده‌اند.

در نهایت اپل تصمیم می‌گیرد تا از تاچ آی دی دست برداشته و به ویژگی جدید دیگری بیندیشد. فیس آی دی همان ویژگی منحصر به فرد است.

بر اساس گزارش‌های مختلف، آیفون 10 در اوایل ماه آینده به بازار وارد خواهد شد، اما برخی از تحلیلگران پیش بینی می کنند که تاخیر در عرضه ان تا ماه دسامبر نیز ادامه خواهد داشت. اپل تاکنون هیچ توضیحی درباره به تاخیر افتادن احتمالی تاریخ عرضه آیفون ایکس ارائه نداده است.

.

منبع: softpedia

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر