;
coinex

با آپدیت توییتر به طور لحظه‌ای رویدادها را دنبال کنید

آپدیت توییتر

در نسخه جدید توییتر قابلیت نمایش اخبار پیرامون موضوعی خاص برای کاربران به صورت ساده‌تر وجود دارد. با آپدیت توییتر خود آپدیت باشید.

به تازگی توییتر ویژگی جدیدی را برای آی او اس و اندروید معرفی کرد. با آپدیت توییتر خود از هم‌اینک می توانید اخبار مورد نظر خود را به طور لحظه‌ای دنبال کنید. این ویژگی که “رویداد کنونی” نام دارد در بالای تایم لاین شما قرار گرفته و توییت‌های مربوط به موضوعی خاص را برای شما جمع آوری می‌کند.

قسمت نمایش دهنده “رویداد کنونی” به صورت کارت در رابط کاربری به نمایش در خواهد آمد. در حال حاضر به صورت اولیه برای رویدادهای ورزشی در دسترس است؛ اما به گفته توییتر در آینده نزدیک به اخبار و رویدادهای دیگر نیز گسترش خواهد یافت. به طور بالقوه موضوعات دیگری نظیر اخبار فوری، مراسمات رسمی و… کاندیدهای قرار گرفتن در این بخش هستند.

در نسخه دمو این اپلیکیشن پس از اشاره بر روی گزینه رویدادهای کنونی، اطلاعات مربوط به نتایج مسابقات در بالا نمایش داده شده، سپس توییت‌های مربوط به آن موضوع نیز برای شما قابل مشاهده می شود.

پس از آپدیت توییتر، ممکن است در بالای تایم لاین خود برچسب رویدادهای کنونی را مشاهده کنید. در این قسمت اخبار و اطلاعاتی که به تشخیص توییتر ممکن است برای شما جذاب باشد، به نمایش گذاشته می شود. در صورتی که می خواهید دلیل نمایش این اطلاعات را برای خودتان بدانید، بر روی آیکون بزنید و در صورتی که می خواهید از توییت های حول این موضوع با خبر شوید بر روی عکس بزنید.

رویداد‌های کنونی به نظر شبیه به قابلیت لحظه‌های توییتر (توییترز مومنتس) می‌ماند، اما این دو با هم تفاوت‌هایی دارند. به طور مثال لحظه‌های توییتر، توییت‌های جمع آوری شده پیرامون یک داستان از ابتدا تا انتهای آن هستند، اما رویدادهای کنونی مجموعه ای از توییت‌ها پیرامون یک رویداد خاص است.

توییتر در روز گذشته نسبت به ویژگی جدیدی که در آینده رونمایی می‌شود نیز خبر داد. این ویژگی جدید به نام “ذخیره برای بعد” در حال ساخت بوده و به کاربران اجازه می دهد توییت خود را به صورت شخصی ذخیره کرده و در زمانی دیگر به آن بازگردند.

ویژگی رویداد کنونی، امروز در آپدیت توییتر برای نسخه های آی او اس و اندرویید قابل دریافت است. با این ویژگی دسترسی به رویدادهای لحظه‌ای، در حال حاضر رویدادهای ورزشی به صورت ساده‌تر برای ما فراهم شده است.

.

منبع: 9TO5GOOGLE

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر