;
coinex

بهترین گوشی های هوشمند اندرویدی حال حاضر در جهان (اکتبر – مهر 2017)

بهترین گوشی های هوشمند اندرویدی حال حاضر در جهان (اکتبر – مهر 2017)در این لیست از بهترین گوشی های هوشمند اندرویدی در ماه اکتبر – مهر، انواع مختلفی از گوشی‌ها در برندهای مختلف قرار گرفته‌اند که آنها را بررسی خواهیم کرد.

طی چند هفته اخیر، لیست بهترین گوشی های هوشمند اندرویدی تغییرات بسیاری داشته و تعداد زیادی از رقیبان اصلی اندرویدی در آن حضور یافته‌اند که از جمله آنها می‌توان به سامسونگ، ال جی و جدیدتر از همه، گوگل اشاره کرد. بنابراین، اگر قصد دارید گوشی موبایل خود را عوض کنید، پیشنهاد می‌کنیم در این لیست از بهترین گوشی های هوشمند اندرویدی با تکراتو همراه شوید:

بهترین گوشی های هوشمند اندرویدی حال حاضر در جهان (اکتبر – مهر 2017)

10. اسنشال پی اچ 1

10. اسنشال پی اچ 1

گوشی اسنشال فون یا همان پی اچ 1، به تازگی در بازار عرضه شده است. پس اگر به دنبال یک دستگاه جدید هستید، می‌توانید این موبایل را نیز تحت نظر داشته باشید. این موبایل حقیقتا با تمامی نمونه‌های اندرویدی بازار تفاوت دارد. این موبایل با طراحی منحصر به فردی همراه شده که مشابه آن را در هیچ دستگاه دیگری مشاهده نمی‌کنید. از همه مهم‌تر این است که اسنشال فون با حاشیه‌های بسیاری باریکی همراه شده که توجه بسیاری از منتقدان را به خود جلب کرده است.

البته سایر مشخصات سخت‌افزاری این موبایل با بسیاری از پرچمداران حال حاضر برابری می‌کند. گوشی هوشمند اسنشال فون از نمایشگر 5.71 اینچی با رزولوشن  2560 در 1312 همراه شده و از رم 4 گیگابایتی برخوردار است. این رم همراه با تراشه کوالکام اسنپدراگون 835 تامین قدرت دستگاه را به عهده دارد. این موبایل همچنین در نسخه‌ای با حافظه داخلی 128 گیگابایتی ارائه می‌شود. اسنشال فون به دوربین دوگانه 13 مگاپیکسلی مجهز شده و یک دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی نیز در نمای جلویی قرار دارد. یک باتری 3040 میلی آمپر ساعتی وظیفه روشن نگه داشتن دستگاه را به عهده دارد. از دیگر مشخصات این موبایل می‌توان به پورت یو اس بی نوع سی و اندروید 7.0 نوقا اشاره کرد.

 

بیشتر بخوانید: بهترین گوشی های هوشمند بدون حاشیه در سال ۲۰۱۷

 

9. موتو زد 2 فورس

9. موتو زد 2 فورس

موتو زد 2 فورس هنوز هم جدیدترین و بهترین پرچمدار این کمپانی به شمار می‌رود. البته اگر به دنبال نسخه مقرون به صرفه این موبایل هستید، نسخه اندروید وان آن را به شما پیشنهاد می‌کنیم. هر زمان که صحبت از گوشی هوشمند موتو زد 2 فورس به میان می‌آید، باید به این نکته اشاره کنیم که در ازای قیمتی که برای این موبایل پرداخت می‌کنید، از بهترین ویژگی‌ها برخوردار می‌شوید. این بدان معناست که این موبایل احتمالا نمی‌تواند بسیاری از ویژگی‌هایی که سایر گوشی‌های این لیست ارائه می‌کنند را در اختیار شما قرار دهد، با اینحال با توجه به قیمت بسیاری مناسبی که دارد، شما را ناامید نخواهد کرد.

این گوشی هوشمند به موتو مود مجهز شده که به شما اجازه می‌دهد بسیاری از لوازم جانبی را به این موبایل متصل کنید. موتو زد 2 فورس همچنین از تکنولوژی شترشیلد (ShatterShield) کمپانی موتورولا برخوردار شده که مقاومت بسیاری بالایی را ارائه کرده و از شکسته شدن صفحه نمایش جلوگیری می‌کند. این موبایل از نمایشگر 5.5 اینچی با رزولوشن 2560 در 1140 برخوردار است. از دیگر مشخصات موتو زد 2 فورس می‌توان به رم 4 گیگابایتی، حافظه ذخیره سازی 64 گیگابایتی، تراشه کوالکام اسنپدراگون 835، تنظیمات دوربین دوگانه 12 مگاپیکسلی، دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی، باتری 2730 میلی آمپر ساعتی و اندروید 7.1.1 نوقا اشاره کرد.

8. وان پلاس 5

8. وان پلاس 5

از زمانی که این موبایل معرفی شده، بسیاری آن را یکی از بهترین گوشی های هوشمند اندرویدی چینی می‌دانند که حتی سازگارترین قابلیت‌ها برای اجرای بازی را دارد. این موبایل، گران‌ترین دستگاهی است که تا به حال توسط این کمپانی چینی عرضه شده؛ اما خوشبختانه بهترین ویژگی‌ها را به همراه دارد که می‌تواند با بسیاری از پرچمداران بزرگ رقابت کند.

وان پلاس 5 که از بهترین گوشی های هوشمند اندرویدی حال حاضر در جهان به شمار می‌رود، از نمایشگر 5.5 اینچی با رزولوشن 1920 در 1080 برخوردار است. این موبایل در دو نسخه رم 6 گیگابایتی با حافظه ذخیره سازی 64 گیگابایت و رم 8 گیگابایتی با حافظه داخلی 128 گیگابایت عرضه می‌شود. هر دو نسخه از تراشه کوالکام اسنپدراگون 835 برخوردار هستند. وان پلاس 5 از تنظیمات دوربین دوگانه بهره می‌برد که ترکیب آن را یک لنز 16 مگاپیکسلی آر جی بی و یک لنز 20 مگاپیکسلی تله فوتو تشکیل می‌دهند. یک دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی نیز در نمای جلویی تعبیه شده است. این اسمارت فون از باتری 3300 میلی آمپر ساعتی بهره می‌برد و به یو اس بی نوع سی مجهز است. اندروید 7.1.1 نوقا به صورت پیش فرض روی این موبایل اجرا می‌شود.

7. اچ تی سی یو 11

7. اچ تی سی یو 11

این موبایل در ماه اردیبهشت ماه امسال معرفی شد. از آن زمان تا به حال، دستگاه‌های زیادی معرفی شده که رتبه این موبایل را کاهش داده است. با اینحال، هنوز هم یکی از بهترین گوشی های هوشمند اندرویدی به شمار می‌رود. این موبایل به یک ویژگی منحصر به فرد مجهز شده است. (البته در حال حاضر به لطف دو گوشی جدید گوگل، چندان منحصر به فرد نیست. در ادامه به بررسی این موضوع می‌پردازیم.) اچ تی سی یو 11 به لبه‌های حساس به فشار مجهز است که با نام قابلیت اج سنس (Edge Sense) معرفی شده است. این ویژگی، میزان فشاری که به لبه دستگاه وارد می‌شود را شناسایی کرده و اپلیکیشن مطابق با همان میزان فشار را روی دستگاه اجرا می‌کند. بدین تریتب، دسترسی سریع‌تر و ساده‌تری به برنامه‌ها خواهید داشت.

البته تنها برگ برنده اچ تی سی یو 11، ویژگی اج سنس نیست. این موبایل از نمایشگر 5.5 اینچی با رزولوشن 2560 در 1440 برخوردار شده است. یک تراشه کوالکام اسنپدراگون 835 همراه با رم 4 گیگابایتی و حافظه ذخیره سازی 64 گیگابایتی، قدرت این موبایل را تامین می‌کنند. از دیگر مشخصات اچ تی سی یو 11 می‌توان به دوربین اصلی 12 مگاپیکسل، دوربین سلفی 16 مگاپیکسل، باتری 3000 میلی آمپر ساعت، پورت یو اس بی نوع سی و اندروید 7.1 نوقا اشاره کرد.

6. گوگل پیکسل/ پیکسل ایکس ال

6. گوگل پیکسل/ پیکسل ایکس ال

این دو اسمارت فون، اولین گوشی‌های هوشمندی هستند که تحت برند “ساخت گوگل” معرفی و عرضه شده‌اند. البته نسخه‌های جدید این دو موبایل با نام‌های گوگل پیکسل 2 و گوگل پیکسل 2 ایکس ال معرفی شده و به زودی عرضه خواهند شد. این دو موبایل، حقیقتا از بهترین گوشی های هوشمند اندرویدی هستند که می‌توانید آنها را خریداری کنید. تا چند هفته آینده و با عرضه نسل جدید گوشی‌های گوگل، این موبایل‌ها با قیمت کمتری به فروش خواهند رسید که بهترین فرصت برای خرید آنهاست.

گوگل پیکسل ایکس ال، دستگاه رده بالاتر است؛ چرا که علاوه بر نمایشگر بزرگ‌تر و رزولوشن بهتر، با ظرفیت باتری بهتری نیز ارائه می‌شود. اگر این المان‌ها را کنار بگذاریم، دو گوشی پیکسل و پیکسل ایکس ال کاملا به هم شبیه هستند و از مولفه‌های طراحی ظاهری یکسان و مشخصات سخت‌افزاری مشابه بهره می‌برند. هر دو موبایل از رم 4 گیگابایتی، 32 گیگابایت حافظه ذخیره سازی (کمترین ظرفیت)، تراشه کوالکام اسنپدراگون 821، دوربین اصلی 12.3 مگاپیکسل، دوربین سلفی 8 مگاپیکسل، یو ای بی نوع سی  و اندروید 7.0 نوقا برخوردار هستند. این دو موبایل آپدیت اندروید 8.0 اوریو را نیز دریافت کرده‌اند.

 

بیشتر بخوانید: بهترین گوشی های هوشمند حال حاضر در دنیا از نگاه businessinsider

 

5. ال جی جی 6

5. ال جی جی 6

برای کسانی که به دنبال یک گوشی هوشمند کوچک، اما نمایشگر بزرگ هستند، گوشی هوشمند ال جی جی 6 را پیشنهاد می‌کنیم. این موبایل با نمایشگر 5.7 اینچی، یکی از بهترین گوشی های هوشمند اندرویدی حال حاضر محسوب می‌شود و به نوعی طراحی شده که کاربر بتواند به راحتی با یک دست، با دستگاه خود کار کند. این مساله به لطف بدنه ال جی جی 6 و نسبت ابعاد 18:9امکان پذیر شده، چرا که در مقایسه با سایر گوشی‌ها با نمایشگر 5.7 اینچی، از حالت معمول نیز کوچک‌تر است. بنابراین، علیرغم اینکه از سایر گوشی‌های حال حاضر، کوچکتر است، اما همان ویژگی‌های سخت‌افزاری را ارائه می‌کند.

ال جی جی 6 به نمایشگری با رزولوشن کواد اچ دی پلاس، رم 4 گیگابایتی، 32 گیگابایت حافظه ذخیره سازی و سیستم روی تراشه کوالکام اسنپدراگون 821 مجهز شده است.

این موبایل همچنین از تنظیمات دوربین اصلی دوگانه 13 مگاپیکسلی، دوربین سلفی 5 مگاپیکسل، باتری 3300 میلی آمپر ساعتی و اندروید 7.0 نوقا برخوردار است. بهتر از همه اینکه، این مشخصات با قیمت بسیار مناسبی به فروش می‌رسد.

4. سامسونگ گلکسی اس 8/ اس 8 پلاس

4. سامسونگ گلکسی اس 8/ اس 8 پلاس

علیرغم اینکه گوشی‌های گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس در سال 2017 معرفی شده‌اند، احساس می‌کنیم که مدتهاست از رونمایی این موبایل‌ها می‌گذرد. این دو موبایل که حقیقتا از بهترین گوشی های هوشمند اندرویدی حال حاضر هستند، بسیاری از مشخصاتی که از گوشی‌های پرچمدار 2017 انتظار دارید را برآورده می‌کند. طراحی زیبا و منحصر به فرد این گوشی‌های هوشمند نیز باعث شده که کاربری ساده‌تری را در عین نمایشگر بزرگ به شما ارائه کند. بنابراین، اگر گلکسی نوت 8، بیش از اندازه برایتان بزرگ است، می‌توانید گزینه‌های اس 8 و اس 8 پلاس را در نظر داشته باشید. علاوه بر این، گوشی‌های سامسونگ گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس با قیمت بهتری نسبت به نوت 8 به فروش می‌رسند، به ویژه پس از اینکه این موبایل نیز به تازگی در بازارها عرضه شده است.

گلکسی اس 8 از نمایشگر 5.8 اینچی و اس 8 پلاس از نمایشگر 6.2 اینچی برخوردار شده‌اند. اس 8 از باتری 3000 و نسخه پلاس از باتری 3500 میلی آمپر ساعتی بهره می‌برد. به جز این موارد، کاربران این دو موبایل از نمایشگر بیکران با رزولوشن کواد اچ دی پلاس، رم 4 گیگابایتی، حافظه داخلی 64 گیگابایتی، کوالکام اسنپدراگون 835، دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی، دوربین سلفی 8 مگاپیکسل، اسکنر عنبیه چشم و اندروید 7.0 نوقا بهره‌مند خواهند شد.

3. ال جی وی 30

3. ال جی وی 30

علیرغم اینکه گوشی ال جی وی 30 در نهم شهریور ماه رونمایی شده، به تازگی روند عرضه جهانی را آغاز کرده است. بنابراین اگر منتظر جدیدترین گوشی کمپانی ال جی بودید، باید بدانید که این موبایل در بسیاری از بازارها در دسترس قرار دارد. این گوشی از بهترین ویژگی‌های گوشی‌های پرچمدار 2017 برخوردار است. برای مثال، نه تنها از نمایشگر 6 اینچی برخوردار شده، بلکه با نسبت ابعاد 18:9 همراه است و از دوربین دوگانه بهره می‌برد. این تنظیمات را یک دوربین اصلی 16 مگاپیکسلی و یک دوربین زاویه گسترده 13 مگاپیکسلی تشکیل داده‌اند. ال جی وی 30 از رم 4 گیگابایتی، حافظه داخلی 64 گیگابایتی و کوالکام اسنپدراگون 835 بهره می‌برد. این دستگاه همچنین از میکرو اس دی پشتیبانی کرده و با باتری 3300 میلی آمپر ساعتی همراه است. اندروید 7.1  نوقا به صورت پیش فرض روی ال جی وی 30 اجرا می‌شود.

2. سامسونگ گلکسی نوت 8

2. سامسونگ گلکسی نوت 8

گلکسی نوت 8 سامسونگ بدون شک یکی از بهترین گوشی های هوشمند اندرویدی حال حاضر در جهان است و به عقیده بسیاری از افراد، بهترین گوشی اندرویدی است. این موبایل که در رتبه دوم قرار دارد، قطعا یکی از بهترین گزینه‌های پیش روی شماست. این موبایل نه تنها از المان‌های طراحی زیبا بهره برده، بلکه بهترین مشخصات سخت‌افزاری را نیز ارائه می‌کند. نوت 8 سامسونگ با غنی‌ترین ویژگی‌ها همراه است که قیمت بسیاری بالای آن را توجیه می‌کند. این موبایل همچنین از قلم استایلوس اس پن نیز برخوردار است.

نوت 8 همچنین اولین گوشی سامسونگ است که از تنظیمات دوربین دوگانه برخوردار شده و عکس‌ها را با کیفیت باورنکردنی به ثبت می‌رساند. این دستگاه نیز در نسبت ابعاد 18:9 ساخته شده که نمایشگر بزرگ، اما بدنه نه چندان بزرگ را امکان پذیر می‌کند. گلکسی نوت 8 از رم 6 گیگابایتی، حافظه ذخیره سازی 64 گیگابایتی، سیستم روی تراشه کوالکام اسنپدراگون 835 (در آمریکا)، باتری 3300 میلی آمپر ساعتی، پشتیبانی از شارژ سریع، پشتیبانی از شارژ بیسیم و اندروید 7.1.1 نوقا برخوردار است. اما همه چیز به این ویژگی‌ها ختم نمی شود.

1. گوگل پیکسل 2/ پیکسل 2 ایکس ال

1. گوگل پیکسل 2/ پیکسل 2 ایکس ال

کمپانی گوگل دوازدهم مهر ماه جدیدترین پرچمداران خود را به نمایش گذاشت. پیش فروش این دو موبایل آغاز شده، اما هنوز رسما عرضه نشده‌اند. با اینحال، مقام اول لیست بهترین گوشی های هوشمند اندرویدی حال حاضر در جهان را به خود اختصاص داده‌اند. پیکسل 2 ایکس ال از نمایشگر 6 اینچی برخوردار شده است؛ اما برای کسانی که نمایشگر کوچکتر را ترجیح می‌دهند، گزینه پیکسل 2 با نمایشگر 5 اینچی نیز وجود دارد. به جز اندازه نمایشگر و رزولوشن، تفاوت‌های دیگری نیز در این دو موبایل وجود دارد. برای مثال، پیکسل 2 ایکس ال با نسبت ابعاد 18:9 و پیکسل 2 با نسبت قدیمی 16:9 همراه هستند. تفاوت قابل توجه دیگر، ظرفیت باتری این دو موبایل است. نسخه ایکس ال به باتری 3520 و نسخه کوچکتر به باتری 2700 میلی آمپر ساعتی مجهز شده‌اند.

به جز این موارد، سایر مشخصات گوشی‌های گوگل پیکسل 2 و گوگل پیکسل 2 ایکس ال به هم شباهت دارد. هر دو موبایل از رم 4 گیگابایتی، حافظه ذخیره سازی 64 گیگابایتی، کوالکام اسنپدراگون 835، دوربین اصلی 12.2 مگاپیکسلی، دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی و اندروید 8.0 اوریو به صورت پیش فرض برخوردار هستند. این دو موبایل همچنین از قابلیت جدید اکتیو اج (Active Edge) که مشابه آن در اچ تی سی یو 11 وجود دارد، پشتیبانی می‌کنند. با فشار دادن فریم حساس به فشار این دو موبایل می‌توان به شورتکات‌های مختلف مثل سلفی گرفتن، دسترسی ساده‌تری پیدا کرد. با خرید هر کدام از گوشی‌های پیکسل، از بهترین تجربه اندرویدی لذت خواهید برد.

.

منبع: androidheadlines

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر