;
coinex

عمر باتری ال جی V30 پیشرفت چشمگیری داشته است

عمر باتری ال جی V30 پیشرفت چشمگیری داشته استپرچم‌دار جدید ال جی از دوربین فوق‌العاده‌ای برخوردار است اما محصولات پیشین این شرکت کارنامه‌ی درخشانی در زمینه باتری ندارند با تکراتو همراه باشید تا ببینیم عمر باتری ال جی V30 چه پیشرفتی داشته است.

برای بررسی عمر باتری ال جی V30 با نتایج تست‌های انجام شده شروع می‌کنیم.

ال جی V30 در میان پرچم‌داران عمر باتری بسیار خوبی دارد. در محصولات پیشین این شرکت از جمله ال جی V10 و G5 به سختی می‌توانستیم یک روز کامل را با آن‌ها پشت سر بگذاریم اما این کمپانی به خوبی متوجه این مشکل شده و به آرامی در مسیر پیشرفت حرکت کرد. دقت داشته باشید که موضوع صرفا اندازه‌ یا حجم باتری نیست، بلکه به تغییرات اندازه باتری‌های محصولات سری V نگاه کنید:

ال جی V30: باتری 3300 میلی‌آمپری

ال جی V20: باتری 3200 میلی‌آمپری

ال جی V10: باتری 3000 میلی‌آمپری

تغییر اصلی در اینجاست که پردازنده‌ی V30 جدیدتر است و کارایی بهینه‌تری دارد؛ اسنپدراگون 835 که با فناوری 10 نانومتری تولید شده و علاوه بر این نمایشگر ثانویه نیز از این محصول جدید حذف شده است. نگاهی به امتیازهای عمر باتری ال جی V30 داشته باشید:

 امتیاز عمر باتری ال جی V30
امتیاز عمر باتری ال جی V30

ال جی V30 عمر باتری حدود 9 ساعت و نیم را به ثبت رسانده که جایگاه این محصول را در رده‌های بالای جدول رده‌بندی عمر باتری قرار گرفته است. بنابراین دیگر نیازی نیست نگران باشید عمر باتری ال جی V30 به راحتی حداقل یک روز کامل پاسخگوی نیاز شما خواهد بود.

جنبه‌ی دیگری که در بررسی باتری اهمیت دارد مدت زمان شارژ شدن آن است. در جدول زیر سرعت شارژ شدن باتری محصولات مختلف با یکدیگر مقایسه شده‌اند. توجه داشته باشید که برای شارژ کردن ال جی V30 از شارژر داخل جعبه استفاده شده و در این مقایسه هرچه کوچک‌تر باشد بهتر است.

 جدول مقایسه سرعت شارژ شدن باتری محصولات
سرعت شارژ شدن ال جی V30

شارژ کردن کامل باتری ال جی V30 یک ساعت و 48 دقیقه زمان نیاز دارد. این عدد در مقایسه با زمان شارژ شدن محصولات قبلی سری V ال جی دچار افت شده، اما در مقایسه با دیگر پرچم‌داران بازار مانند گلکسی نوت 8 عملکرد V30 چندان هم بد نیست.

.

منبع: phonearena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر