;
coinex

ساخت اولین میکسر هیبریدی توسط چشم بادامی‌ها

ساخت اولین میکسر هیبریدی توسط چشم بادامی‌هاچینی‌ها تصمیم دارند از صنعت هیبریدی در اولین وسیله نقلیه سنگین استفاده کنند و میکسر هیبریدی سیمان بسازند.

همانطور که می‌دانیم چین با مشکل آلودگی هوا مواجه است؛ از این رو دولتمردان چین برنامه‌های حمایتی خود را شامل حال صنعتگران و شرکت‌های دانش بنیانی کرده‌اند که در زمینه تولید خودروهای هیبریدی فعالیت دارند.

مشخصه‌ی خودروهای هیبریدی یا همان خودروی برقی – بنزینی کاهش مصرف سوخت و انتشار گازهای گلخانه‌ای است که مورد استقبال هزاران نفر از خریداران خودرو قرار گرفت.

فناوری هیبریدی چیست؟

یک خودروی هیبریدی پلاگین PHEV یک وسیله‌ی نقلیه دوگانه سوز با موتور الکتریکی باتری خور و موتور بنزینی است که می‌تواند با اتصال به یک منبع بیرونی برق، کاملا شارژ شده و مورد استفاده قرار گیرد.

در حال حاضر بیشترین استفاده‌ای که از این فناوری می‌شود در زمینه‌ی خودروهای مسافری است، ولی نمونه‌های تجاری، کامیون، قطار، اتوبوس، موتورسیکلت، اسکوتر و حتی خودروهای نظامی نیز وجود دارند.

از این رو شرکت‌های بزرگ چینی بر آن شدند که به تولید یک میکسر هیبریدی (بونکر سیمان) بپردازند. این میکسر می‌تواند به صورت الکتریکی حرکت کند و برای مخلوط کردن سیمان نیازی به روشن بودن موتور ندارد، همچنین قدرت حرکتی خود را در محل ساخت و ساز حفظ کند.

امید است که با استفاده از این فناوری در وسایل نقلیه سنگین، به کاهش هزینه و انتشار گازهای گلخانه ای کمک شایانی شود.

یکی از مدیران این پروژه می‌گوید: “ما همچنان شاهد روند پیشرفت مداوم صنعت در زمینه برقی کردن کامیون‌های متوسط و سنگین در سراسر جهان هستیم.”

.

منبع: isna

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر