;
coinex

استارتاپ ایرانی «سبکتو» جز ۱۰۰ تیم برتر آسیا و اروپا

استارتاپ ایرانی «سبکتو» جز ۱۰۰ تیم برتر آسیا و اروپا

سبکتو، یک استارتاپ ایرانی که در زمینه سبک زندگی موفق، هر روز مطلب و پادکست تولید می‌کند، توانست با محصول انحصاری خود به نام «میکروکتاب» جز ۱۰۰ استارتاپ برتر آسیا و اروپا باشد که در رویداد استارتاپ استانبول ۲۰۱۷ شرکت خواهد کرد.

به گزارش سبکتو، استارتاپ استانبول یک رویداد بین‌المللی است که جمعی از سرمایه‌گذاران و مربیان بزرگ اکوسیستم استارتاپی دنیا و نمایندگان شرکت‌های بزرگی چون اوراکل و مایکروسافت را دور هم می‌آورد. در این رویداد ۱۰۰ استارتاپ برتر خاورمیانه و اروپا برای بزرگترین شتابدهنده‌ها و سرمایه‌گذاران دنیا، ایده و محصولشان را ارائه خواهند داد.

سبکتو از بین ۲۵هزار تیم شرکت کننده از ۱۳۷ کشور جهان، موفق شده است جز ۱۰۰ استارتاپ برتر قرار گیرد تا در مرحله نهایی این رویداد برای جمعی ۴۰۰۰نفری ارائه داشته باشد.

در این رویداد که بهترین استارتاپ‌های جهان با هم به رقابت می‌پردازند، سبکتو نماینده‌ای از اسارتاپ‌های ایران است که همزمان با تغییرات روز دنیا فرهنگ جدیدی از کتاب‌خوانی ایجاد کرده است.

سبکتو (sabketo.com) با شعار موفقیت برای همه به زبان ساده، هر روز در مورد سبک زندگی موفق و خارج شدن از لوپ تکراری زندگی می‌نوسید و با مطالبش تلاش می‌کند تا مخاطبانش با ایجاد سبک زندگی درست به اهدافشان دست پیدا کنند.

میکروکتاب چیست؟

سبکتو محصولی ارائه می‌کند به نام میکروکتاب. میکروکتاب‌ها چکیده‌ای از کتاب‌های اصلی هستند که با حذف اضافه‌نویسی‌ها، تمام نکات اصلی کتاب را در زمان کوتاه به شما انتقال می‌دهد.

میکروکتاب این امکان را به شما می‌دهد تا در زمان کوتاه‌تر کتاب‌های بیشتری بخوانید و هر روز به دانش‌تان اضافه کنید. میکروکتاب‌ها به صورت الکترونیکی منتشر می‌شوند تا به حفاظت از محیط زیست کمک کنند.

تمام میکروکتاب‌ها در دو نسخه صوتی و نوشتاری منتشر می‌شوند تا در هر زمان و هر مکانی بتوانید از آنها استفاده کنید و محدود نباشید.

تا به حال میکروکتاب‌های ۷ عادت افراد تاثیرگزار، ۲۱ روز تا رسیدن به تحول، اثرمرکب، آی‌کیو مالی و… از گروه سبکتو منتشر شده که می‌توانید آنها را در سایت سبکتو و در قسمت مربوط به میکروکتاب‌ها به آدرس http://sabketo.com/microketab پیدا کنید و از سبک جدید مطالعه لذت ببرید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر