;
coinex

با لونار آشنا شوید؛ ساعت هوشمند آنالوگ خورشیدی با الهام گیری از کره ماه!

با لونار آشنا شوید؛ یک ساعت هوشمند آنالوگ خورشیدی که با الهام گیری از کره ماه ساخته شده است!ساعت‌های هوشمند در انواع مختلفی وارد بازار می‌شوند؛ برخی با نمایشگرهای LCD یا AMOLED و برخی مثل لونار (LunaR) با نمایشگرهای آنالوگ!

لونار به یک نمایشگر AMOLED مجهز نیست اما ویژگی‌های خاصی را در خود دارد که آن را نسبت به سایر ساعت‌های هوشمند موجود در بازار برجسته‌تر نشان می‌دهند. این ساعت نام خود را از کره ماه گرفته است اما با کمک انرژی خورشیدی کار می‌کند. صفحه مدرج این گجت زیبا در حقیقت یک پنل خورشیدی شفاف است که با کمک پرتوهای نور، یک باتری داخلی 110mAh را شارژ می‌کند. لونار علاوه بر این می‌تواند با استفاده از نور لامپ یا یک شارژر هم باتری خود را شارژ کند.

این ساعت هوشمند ظاهری کلاسیک دارد اما به هیچ وجه محصول بی فایده‌ای نیست زیرا برای مثال می‌تواند ساعت را در دو منطقه زمانی به شما نشان دهد و طلوع و غروب آفتاب را نیز دنبال کند. لونار علاوه بر این در برابر نفوذ آب دارای فشار 5 اتمسفر نیز مقاوم است.

از دیگر ویژگی‌های این ساعت هوشمند می‌توان به توانایی آن در دنبال کردن الگوی خواب، پیاده روی و دویدن کاربر با استفاده از یک نرم افزار و همچنین مطلع سازی کاربر در زمینه انجام اهداف روزانه‌اش با استفاده از یک فرآیند لرزشی و همچنین چند لامپ ال ای دی اشاره کرد. شما می‌توانید نور چند رنگی لامپ‌های ال ای دی این ساعت زیبا را به نحوی تنظیم کنید که هر رنگ اعلان خاصی را نشان دهد.

نرم افزار به کار رفته در این ساعت برای سیستم عامل‌های اندروید و آی او اس عرضه شده است تا کاربران این دو سیستم عامل بتوانند به کمک این برنامه، مدت زمان شارژ شدن لونار را در نظر بگیرند، زمان زنگ خوردن آن را تعیین کنند و ساعت‌های مناطق زمانی مختلف را نیز تنظیم نمایند. لونار توانایی پشتیبانی بلوتوث 4.0 ال ای و دستگاه‌های دارای سیستم عامل آی او اس 10 به بالا و اندروید 4.3 به بالا را نیز دارد.

این ساعت آنالوگ از یک بدنه فولادی ساده اما زیبا با قطر 41 میلی متر و ضخامت 13.3 میلی متر بهره می‌برد. لونار به طور عادی با بندهایی پلاستیکی عرضه می‌شود. با این وجود، شما می‌توانید با پرداخت 13.50 یا 17.50 دلار آن را با بندهای بافتنی رنگارنگ و چرمی هم سفارش دهید.

این ساعت زیبا از طرف سایت کیک استارتر (Kickstarter) با قیمتی معادل 138 دلار عرضه می‌شود اما در بازار عادی 239 دلار قیمت دارد. اگر مایل به خرید تعداد بالایی از این ساعت هستید می‌توانید با پرداخت مبلغ 9,900 دلار تعداد 100 دستگاه از آن را از کیک استارتر خریداری کنید. اولین سری 3,000 عددی این ساعت در ماه دسامبر (10 آذر تا 10 دی) به خریداران تحویل داده می‌شود.

.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر