;
coinex

بهترین گوشی های هوشمندی که هنوز به جک هدفون مجهز هستند (از نگاه Cnet)

بهترین گوشی های هوشمندی که هنوز به جک هدفون مجهز هستند (از نگاه Cnet)جک هدفون استاندارد 3.5 میلی متری طی سال­‌های آینده از گوشی­‌های هوشمند حذف خواهد شد و جای خود را به تکنولوژی­‌های جدیدتر خواهد داد؛ بنابراین قصد داریم تا فرصت هست، بهترین گوشی های هوشمندی که هنوز به جک هدفون مجهز هستند را به شما معرفی کنیم.

گوشی گوگل پیکسل 2 و پیکسل ایکس ال 2 از همان روند گوشی­‌های آیفون پیروی کرده و به جک هدفون مجهز نشده‌­اند؛ اینطور که به نظر می­‌رسد، تولید کننده­‌های بیشتری نیز به حذف جک هدفون تمایل دارند. البته این ویژگی هنوز هم به طور کامل از بین نرفته است؛ اگر هنوز ترجیح می­‌دهید یکی از بهترین گوشی های هوشمندی که هنوز به جک هدفون مجهز هستند را خریداری کنید، گزینه­‌های زیادی پیش رو دارید. در ادامه برخی از آنها را به شما معرفی می‌­کنیم؛ با تکراتو همراه شوید:

لیست بهترین گوشی های هوشمندی گه هنوز به جک هدفون مجهز هستند

1. سامسونگ گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس

1. سامسونگ گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس

سامسونگ گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس به طراحی باریک و زیبایی مجهز شده و بسیار قدرتمند هستند. این دو موبایل از ویژگی­‌های مقاومت در برابر آب و غبار، شارژ بیسیم، پشتیبانی از اس دی کارت و دوربین اصلی با ثبت اپتیکال تصویر برخوردارند که عملکرد فوق العاده‌­ای را در عکسبرداری نور کم به اجرا می­‌گذارد.این موبایل­‌ها به خوبی ثابت می­‌کنند که جک هدفون، مانع از طراحی زیبا نمی­‌شود.

 

2. سامسونگ گلکسی نوت 8

2. سامسونگ گلکسی نوت 8

گلکسی نوت 8 سامسونگ قطعا در لیست بهترین گوشی های هوشمندی که هنوز به جک هدفون مجهز هستند، قرار می­‌گیرد. این موبایل جدیدترین گوشی کمپانی سامسونگ بوده که با پیشرفته­‌ترین و به روزترین امکانات همراه است. این کمپانی تا به حال، جک هدفون را در تمامی اسمارت فون­‌های خود قرار داده است، با اینحال مشخص نیست که آیا این روند را در سال­‌های آینده نیز ادامه می­‌دهد یا خیر. با این اوصاف، پیشنهاد می­‌کنیم تا فرصت هست، بهترین گوشی هوشمند حال حاضر در دنیا را که هنوز از جک هدفون بهره می­‌برد، خریداری کنید.

طراحی زیبا و کشیده گوشی­‌های سری اس 8 در این موبایل ادامه پیدا کرده و اندازه نمایشگر آن به 6.3 اینچ رسیده است. این موبایل همچنین به قلم استایلوس مجهز شده تا برخی از بهترین ویژگی­‌های نرم افزاری را برای کاربر خود امکان پذیر کند. عملکرد باتری و دستگاه نیز به طور کل، از بهترین­­ها به شمار می‌­رود.

 

بیشتر بخوانید: بهترین گوشی های هوشمند اندرویدی بدون حاشیه در سال ۲۰۱۷

 

3. موتو زد 2 پلی

3. موتو زد 2 پلی

اگر نمی­‌توانید هزینه سنگین گوشی­‌های سامسونگ را پرداخت کنید، موتو زد 2 پلی را به شما پیشنهاد می‌­کنیم. این موبایل، بهترین عملکرد باتری را در این محدوده قیمت ارائه می‌­کند؛ درحالیکه هنوز به جک هدفون مجهز است. اگر کسی به شما گفته است که حذف جک هدفون، فضای مورد نیاز برای باتری بزرگ­تر را فراهم می­‌کند، این گوشی را به آنها معرفی کنید.

موتو زد 2 پلی با لوازم جانبی ماژولار مثل دوربین 360 درجه و حتی یک باتری بزرگ­تر عرضه می­‌شود.

 

4. وان پلاس 5

4. وان پلاس 5

بدون شک وان پلاس 5 باید در لیست بهترین گوشی های هوشمندی که هنوز به جک هدفون مجهز هستند قرار بگیرد؛ چرا که این موبایل با ویژگی­‌ها و قدرت اجرایی همراه است که برخی آن را بهترین موبایل برای اجرای بازی می­‌دانند. این ویژگی­‌ها با قیمت بسیار مناسبی نیز ارائه می­‌شود.

 

بیشتر بخوانید: بهترین گوشی های هوشمند حال حاضر در دنیا از نگاه businessinsider

 

5. ال جی جی 6

5. ال جی جی 6

یکی دیگر از مواردی که حتما باید آن را در نظر داشته باشید، ال جی جی 6 است که در برخی فروشگاه‌­ها با قیمتی کمتر از 500 دلار به فروش می­‌رسد. این موبایل با نمایشگر بدون حاشیه 5.7 اینچی، مقاومت در برابر آب و تنظیمات دوربین دوگانه، به راحتی می‌­تواند ویژگی‌­های گوشی­‌های سامسونگ را با قیمت مناسبی در دسترس کاربران قرار دهد. البته فراموش نکنید که عملکرد باتری و اجرای کلی دستگاه با گوشی­‌های سامسونگ برابری نمی­‌کند.

 

6. موتو جی 5 پلاس

6. موتو جی 5 پلاس

با خرید موتو جی 5 پلاس، مجبور نیستید برای استفاده از ویژگی­­‌های رده بالا، قیمتی معادل 500 دلار پرداخت کنید. موتو جی 5 پلاس، محبوب­ترین گوشی مقرون به صرفه است که هنوز از جک هدفون بهره می­‌برد. این موبایل با همان پردازنده‌­ای ارائه شده که در گوشی موتو زد 2 پلی نیز وجود دارد. علاوه بر این، عمر باتری مناسب و دوربین قابل قبول از دیگر ویژگی­­‌های این موبایل به شمار می­‌روند.

 

7. موتو ای 4

7. موتو ای 4

اگر قصد دارید یکی از بهترین گوشی های هوشمندی که هنوز به جک هدفون مجهز هستند را خریداری کنید، اما نمی­‌خواهید هزینه زیادی را متحمل شوید، موتو ای 4 را به شما پیشنهاد می­‌کنیم. این موبایل با باتری جداشدنی همراه است که این روزها یک ویژگی منحصر به فرد محسوب می‌­شود.

 

8. ایسوس زنفون 3

8. ایسوس زنفون 3

یکی دیگر از موبایل­‌هایی که بالاتر از سطح انتظار ظاهر شده، ایسوس زنفون 3 در اندازه 5.5 اینچی است. این موبایل هوشمند نیز به عمر باتری بهینه‌­ای مجهز شده است.

 

بیشتر بخوانید:نگاهی به بهترین گوشی های هوشمند ایسوس

 

9. آیفون اس ای

9. آیفون اس ای

همین که نام یکی از گوشی­‌های آیفون در این لیست دیده می­‌شود، بسیار تعجب برانگیز است؛ اما فراموش نکنید که گوشی­‌های آیفون از همان اول، بدون جک هدفون ارائه نمی­‌شدند. آیفون اس ای حقیقتا در لیست بهترین گوشی های هوشمندی که هنوز به جک هدفون مجهز هستند قرار می­‌گیرد و از معدود موبایل­‌هایی است که کاربر می­‌تواند تنها با یک دست با موبایل خود کار کند؛ چرا که آیفون اس ای در اندازه 4 اینچی ساخته شده است.

البته این موبایل بسیاری از ویژگی­‌های آیفون­‌های جدید مثل مقاومت در برابر آب، شارژ بیسیم و ثبت اپتیکال تصویر را ارائه نمی­‌کند؛ اما هنوز به سنسور اثرانگشت تاچ آیدی مجهز است که با قیمت مناسبی به فروش می‌­رسد.

 

10. آیفون 6 اس و 6 اس پلاس

10. آیفون 6 اس و 6 اس پلاس

اگر آیفون اس ای را در لیست خرید خود دارید، بد نیست نگاهی به مشخصات آیفون 6 اس و 6 اس پلاس داشته باشید. این دو گوشی هوشمند با مشخصات سخت افزاری مشابه آیفون اس ای همراه هستند. این موبایل‌ها همچنین از نمایشگر بزرگتر و دوربین سلفی بهتر بهره می­‌برند.

 

11. ال جی وی 30

11. ال جی وی 30

ال جی وی 30 نیز بدون شک در لیست بهترین گوشی های هوشمندی که هنوز به جک هدفون مجهز هستند جای می­‌گیرد. این موبایل جدیدترین پرچمدار سری وی کمپانی کره‌­ای ال جی است که سخت افزارهای پیشرفته را در کنار نرم افزارهای روز دنیا ارائه می­‌کند. این موبایل به داک چهارگانه (تبدیل دیجیتال به آنالوگ) مجهز شده که حتما برای هواداران جک هدفون خوشایند خواهد بود.

این موبایل تمام ویژگی­‌های خوب ال جی جی 6 را به همراه دارد، علاوه بر اینکه معایب آن را برطرف کرده و مشخصات دیگری مثل نمایشگر زیبای آمولد در آن به کار رفته است.

 

12. گوگل پیکسل ایکس ال

12. گوگل پیکسل ایکس ال

این موبایل و برادر کوچکترش یعنی گوگل پیکسل نیز از بهترین گوشی های هوشمندی هستند که هنوز از جک هدفون بهره می­‌برند؛ اما نکته اینجاست که احتمالا در بسیاری از بازارها یافت نمی­‌شوند. گوگل به تازگی از نسل جدید گوشی­‌های پیکسل رونمایی کرده و جک هدفون را از این موبایل‌­ها حذف کرده است؛ بنابراین هواداران گوشی­‌های پیکسل که ترجیح می‌­دهند از جک هدفون استفاده کنند، می­‌توانند نسخه‌­ای از گوشی­‌های پیکسل و پیکسل ایکس ال را خریداری کنند.

.

منبع: cnet

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر