;
coinex

سفارش غذا با تحویل فوری توسط زاکربرگ!

سفارش غذا

سفارش غذا به صورت آنلاین امروزه بسیار مرسوم شده است اما اینکه زاکربرگ بخواهد پیتزای شما را در منزل تحویل دهد، دور از ذهن است!

برای سفارش غذا دیگر نیازی نیست حتی از اپلیکیشن فیس بوک خارج شوید. فیس بوک به کاربران خود اجازه می‌دهد از طریق این نرم افزار اقدام به سفارش غذا کرده آنرا در منزل دریافت کنید. در حال حاضر این ویژگی جدید فیس بوک برای کاربران ساکن در آمریکا قابل استفاده است. فیس بوک در‌واقع سال گذشته به طور آزمایشی این قابلیت را با انتخاب شرکا فعال کرده بود. اکنون برخی تغییرات بر اساس پاسخ و بازخورد مثبت کاربران در این ویژگی اعمال شده، همچنین تعداد شرکای فیس بوک برای اینکار افزایش یافته است. اکنون تمام کاربران، اندروید، آی او اس و دسکتاپ در آمریکا به این قابلیت دسترسی دارند.

سفارش غذای انلاین
فیس بوک به کاربران خود این امکان را داده تا توسط ابزار جدید خود از طریق آن اقدام به سفارش غذا به صورت آنلاین کنند.

کاربران می‌توانند با انتخاب رستوران‌های نزدیک به موقعیت خود در قسمت سفارش غذای فیس بوک، نسبت به انتخاب رستوران و نوع غذای خود تصمیم گیری کنند. از دیگر امکانات این سرویس نحوه انتخاب تحویل غذا در صورتی که رستوران مورد نظر چند آپشن تحویل غذای مختلف داشته باشد، است. کاربران امکان انتخاب از بین سرویس‌های مختلف سفارش غذا نظیر، ایت استریت، دلیوری دات کام، دور داش، چو نو و الو را در کنار رستوران‌هایی نظیر جک این باکس، فایو گایز، پاپا جانز و پانرا را در داخل فیسبوک دارند.

فیس بوک در مورد امکان گسترش خدمات سرویس خود به خارج از آمریکا اظهار نظری نکرده است اما در صورتی که این ویژگی در آمریکا مورد توجه کاربران قرار گیرد، احتمالا کاربران دیگر نقاط جهان نیز از این ویژگی بهره مند خواهند شد. باید دید اینبار نیز  شم اقتصادی زاکر برگ چاره‌ساز خواهد شد یا خیر.

منبع: ubergizmo

 

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر