;
coinex

پتنت جدید سامسونگ تایید شد؛ یک دستبند هوشمند مجهز به نمایشگر تاشو!

پتنت جدید سامسونگ تایید شد؛ یک دستبند هوشمند مجهز به نمایشگر تاشو!

سامسونگ اخیرا توانسته است تاییدیه پتنت یک دستبند هوشمند مجهز به نمایشگر تاشو را از طرف سازمان پتنت‌ها و برندهای تجاری آمریکا دریافت کند.

این دستبند هوشمند ظاهری کاملا دایره‌ای شکل دارد و از دستبندهایی مثل گیر فیت 2 پرو (Gear Fit2 Pro) که به تازگی از طرف سازنده کره‌ای وارد بازار شده‌اند، عریض‌تر است. نمایشگر تاشو و انعطاف پذیر دستبند هوشمند جدید سامسونگ علاوه بر این که قابلیت پوشاندن بندهای این گجت را دارد، می‌تواند حالت افقی به خود بگیرد و محتویات مورد نظر کاربر را نشان دهد.

طبق اطلاعات موجود این دستبند هوشمند سیستم عامل اندروید را بر روی خود دارد و قادر است علاوه بر ارائه اطلاعات بدنی کاربر، امکان استفاده از نرم افزارهایی مثل یوتیوب، گوگل کروم و گوگل فوتوز را نیز فراهم سازد. طرح‌های منتشر شده از این دستبند هوشمند نشان می‌دهند که نمایشگر تاشو این گجت کاملا قابل جدا شدنی است و توانایی کار کردن به طور مستقل و جداگانه از دستبند را دارد. سامسونگ گفته است که بندهای این گجت را می‌تواند از هر ماده‌ای مثل پلاستیک، سیلیکون یا فلز بسازد.

این امکان وجود دارد که سامسونگ بخواهد برای وصل کردن یک نمایشگر به دستبندش از چند آهنربا استفاده کند. می‌توان انتظار داشت که نمایشگر این دستبند هوشمند علاوه بر این قابلیت نشان دادن محتویات به صورت افقی (landscape mode) را نیز داشته باشد. پتنت این دستبند هوشمند توسط سامسونگ در ماه اوت سال 2015 میلادی (10 مرداد تا 9 شهریور 94) به سازمان پتنت‌ها و برندهای تجاری آمریکا (USPTO) داده شد و چند روز پیش تاییدیه این سازمان را دریافت کرد از این رو باید صبر کرد و دید که آیا سازنده برجسته کره‌ای خبرهایی را مبنی بر ساخت یک دستبند هوشمند مجهز به نمایشگر انعطاف پذیر منتشر می‌کند یا خیر.


بیشتر بخوانید: گوشی گلکسی ایکس سامسونگ، مجهز به نمایشگر تاشو!


سامسونگ یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های فعال در زمینه فناوری است و هر روز تعداد پتنت‌های بیشتری را ثبت می‌کند به همین دلیل هیچ تضمینی برای این امر وجود ندارد که این سازنده بخواهد پتنت دستبند هوشمند جدیدش را به یک محصول تجاری تبدیل کند. بسیاری از منابع خبری گفته‌اند که سامسونگ از چند سال پیش پروسه ساختن یک گوشی هوشمند دارای نمایشگر تاشو را آغاز کرده اما به دلیل وجود محدودیت‌های تکنولوژیکی هنوز نتوانسته است این محصول را عرضه کند. طبق اطلاعات موجود این گوشی همراه گلکسی ایکس (Galaxy X) نام دارد و قرار است که سال آینده در معرض عموم قرار بگیرد.

 

 

.

منبع: androidheadlines

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر