;
coinex

انصراف خودروسازی سئات اسپانیا از سرمایه گذاری در بازار خودروی ایران

انصراف خودروسازی سئات از سرمایه گذاری در ایران

شرکت خودروسازی سئات که شعبه اسپانیایی شرکت خودروسازی فولکس واگن آلمان است، برخلاف تصمیمات اولیه‌اش از سرمایه‌گذاری در ایران منصرف شد. این شرکت اعلام کرده است که بیشتر مایل است تا در کشورهای اروپایی فعالیت کند.

آیا ترامپ دلیل این انصراف است؟

روز چهار‌شنبه 26 مهر (18 اکتبر) سخنگوی شرکت خودروسازی سئات (Seat)، در مرکز این شرکت در مارتری که در استان بارسلونای اسپانیا قرار دارد، در پاسخ به این سوال که آیا این تصمیم به دلیل تهدیدات ترامپ و موضع‌گیری‌ سرسختانه او در مورد ایران بوده است، پاسخ داد که ترامپ علت این تصمیم نیست. یک سخنگوی فولکس واگن در ارتباط با مشکلات موجود در بین ایران و آمریکا بر سر برجام اعلام نمود که این شرکت خودروسازی برای پیشبرد اهداف و رسیدن به موفقیت به دقت نتایج این تنش را زیر نظر گرفته است.

علت تغییر نظر شرکت خودروسازی سئات

سخنگوی شرکت خودروسازی سئات در مورد علت واقعی این تغییر نظر اعلام کرد که این شرکت قصد دارد تا فعالیت‌های خود را بیشتر روی کشورهای اروپایی متمرکز نماید. وی ادامه داد که در کشورهای اروپایی پتانسیل پیشرفت بسیار بالاست. او به کشورهای اروپایی نظیر فرانسه و ایتالیا اشاره کرد و ادامه داد که سئات در نظر دارد تا در آنها فعالیت کند. این سخنگو در ادامه اضافه کرد که شرکت خودروسازی سئات همچنین به فعالیت در آمریکای جنوبی و کشورهای شمال آفریقا نیز تمایل دارد.

بررسی شرکت خودروسازی سئات

شرکت سئات بزرگ‌ترین شرکت خودروسازی اسپانیا است. این کشور در سال گذشته با ایجاد تغییرات مختلف در ساختار خود بالاخره موفق شد بر مشکلات مالی موجود پیروز شود و سوددهی داشته باشد. در این راستا چندی پیش بود که شرکت فولکس واگن بعد از گذشت 17 سال اعلام کرد که قصد دارد تا با یک نمایندگی ایرانی همکاری کند و از این پس مدل‌های خود را در ایران نیز عرضه نماید.

.

منبع: iranjib

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر